Omegamannen Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Jeg har hatt noen misslykede forsøk med spray boks på dørene, etter fjerning av rust. Jeg skal ha det perfekt. hva trenger jeg ? jeg kan ikke så mye om lakk dyser osv. veldig amatør. jeg veit det er nok av slike tips treads om dette men blir litt toka av alle de. Vis noen kan gi meg en God start tips. hva jeg skal gjøre.hvordan jeg skal gå fram hadde jeg satt veldig pris på dette. Jeg har tilgang på luft, er det bare og montere en dyse og legge lakk?? mvh Christopher Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hvis du skal ha d perfekt lønner d seg å levere bilen på verksted,hilsen lakkerergrinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 hehe har tenkt sefølgeligt på dette.men når lommeboka ikke rekker til enda til dette, og jeg har lyst til og gjøre det selv. HVOR mye skal du ha for og lakkere 4 dører og panser? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Å lakke med boks på små områder blir så og si aldri bra.. Om du ikke har full kontroll over hva du gjør da.. Ville annbefalt deg å lære deg å bruke lakksprøyte, eller levert inn dørene osv til en lakkerer Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 ja jeg har veldig lyst og lære meg og bruke lakksprøyte.men veit ikke helt hva jeg trenger osv. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Til selve lakkeringa trenger du: -Lakksprøyte -Luftslange -Kompressor -Vannutskiller/trykkregulator -Verne utstyr: gassmaske, gummihansker -Silikonfjerner -Vasketynner -Støvklut Til grunnarbeidet trenger du: -Sparkel -Div pusseklosser, (her kan du bruke plankebiter o.l) -Slipepapir i div korninger. 80 til grovsliping av sparkel, 240 til finsliping -Filler -Våtslipepapir 400, 600 og 800 -Skikkelig maskeringstape og papir eller plastikk til å dekke til med. -Tapetkniv -Og sist men ikke minst, du trenger godt med tålmod og nøyaktighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg