remiandre Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 noen som har eller vet om effekt anlegg til crx 1990 1,6 16v. (butikk=dyrt) i så fall om noen har så er det også ønskelig med katalysator også. om noen vet hvor jeg kan få tak i noe billig og bra så hadde det vært kjempe fint. det MÅ være rustfritt helst 2,5" men 2" er også fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 ingen som har??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 http://www.honda-tech.com Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 blir så dyrt å importere når det blir så stort/tungt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 blir så dyrt å importere når det blir så stort/tungt. du kan sveise deg et 2-2,5"catback selv vel.. er jo ikke noe stort problem et eksosanlegg.. kan du ikke sveise, så få svensen eksos til å lage et til deg..:watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 hørte hos bilens eksos på økern. kunne få et simons anlegg av de for rundt 6000,- mener jeg inkl katalysatoren. kan høre med svensen og. men hvor kan jeg få tak i billig kat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Carsound fra en av Honda-Tech-sponsorene. Finn frem katalysator-flowtestingen i N/A-forumet for å finne tak i nøyaktig rett modell. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg