grubbel Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Please BF, modd my flåte! Hei, skal lakke/re-gelcoate hele båten før 2006 sesongen og trenger litt innspill på hva som kan være tøft Båten er en Hydrolift R-20 (samme som Hydrolift T-20 bare Racing utgaven) Kunne tenke meg noe ala "Hydrolift R-20" eller "Hydrolift Racing R-20" skrevet på f.eks. mørke blå skrogside, men er også åpen for mere gale farger. Her er en i orange http://82.182.125.208/gallery/R20/bb/R20_bb.htm og her er mange andre http://www.bostream.nu/hydroline/database.htm dette er da min... british racing green er for engelske biler og ting, ikke båter! tenkte også å freshe opp dashbordet med ratt som ser litt mindre... stygt ut.. vurderer å lakke om hele dekket og skifte interiør også go nuts med CF, farger og skrift.. evnt ratt og instrumenter, alt skal skiftes! Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ferrari red anyone? :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 En rask å gææli.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ble ikke akuratt ferrari rød.. hihi.. mere hvit rød:D:D /utvaska rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 dashen så i allefall mye bedre ut enn det jeg har nå, montro om jeg skal støpe om hele i CF. Vurderte også en stor nav enhet midt i konsollet, så flytte målerne til høyre side av rattet, er det noen muligheter for å få den litt rødere? :) kan også fjerne den gåstripa av sort gummi på midten Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg