Volvo240Turbo Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Så enkelt som tid.. å ikke minst penger.. Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Ingen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Hva er prisen nå a? er d bare å få dn eu-godkjent så er d tut å kjør?? Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Nå er den godkjent med turbo motor å senke sett bare eu som gjennstår..:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 det følger også med 531 topp metallomspunnde bremseslanger, elvifter++++++++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Er jevelig intresert i denna bilen jeg! Håper den er til salgs til sommeren også for da kan det hende jeg slår til på den:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ærlig talt folks!!!! Er en helt seriøs og normal mann som prøver å selge en bil her i et kjøp og salg forum, og det blir stillt så mange latterlige og urelevante spørsmål at jeg blir KVALM!! SKjerpings, seriøse kan jo event. ta kontakt å kjøpe bilen istedenfor å dra det ut i det evinnelige her i salgstråden. YARR! Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Er jevelig intresert i denna bilen jeg! Håper den er til salgs til sommeren også for da kan det hende jeg slår til på den:P Sug kukken min......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Sug kukken min......... Sorry men det har jo du såvidt lov til jævla fjortiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg