zzyber Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 FEtt morten! må da være knall reklame? folk snur seg jo etter den der! Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Joda den funker den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peco85 Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Er igang med arbeids bilen, følgende skal inn: 4 stk FOCAL 25A1 subber 1 stk FOCAL 165A1 frontsett skulle egentlig ha en av de nye Focal forsterkerene men da disse er forsinket blir det en ny 3 kanaler fra Audison Kaber fra Connection audison Da jeg var på besøk på Focal fabrikken i Desember fikk vi lyttet i test bilen deres, installert med kun Access elementer...over all forventning å så billig. :) Stor takk til Bjørn og Rune på Ice Audio for avtalen ;) og til Frank på Audio team bilen slik jeg kjøpte den: slik ser den ut nå: dette er sommer hjula, 8x18 : senkesett, KW rustfritt, høyde og styrke justerbart :) Kabeltrekking, Connection audison er kongen ;) subbkassen i 22mm MDF: hull i skille vegg ;) diskantene: industri kontakt lim fra Anders prøve montering Så mens vi venter på Anders å hans lugubre kontakter i Russland for å få dempe matter må vi finne på noe annet... kryssing av Caravelle og Caddy emblem: fikk et vilt innfall til min nye bil nå.. Touranosaurus-Rex. hahahaha.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 fikk et vilt innfall til min nye bil nå.. Touranosaurus-Rex.hahahaha.... Ja den forstod jeg jo......? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 fikk et vilt innfall til min nye bil nå.. Touranosaurus-Rex.hahahaha.... Og for å si det så måtte du sitere et innlegg som er nesten 1 side langt? imstupid Men kul caddy! ;) edit: Han har vel en VW Touran Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1/2en Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 nice forstekrer:D no har du jo værtøy nåkk til å installere anlegget iallefall:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstis Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Får en RÅ Caddy du har! Det er ikke alle som har en slik arbeids bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg