Freemason Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Psyko arbeidsbil!! Du skal ikke prøve å bli sponset av dewalt da? De selger jo allerede Dewalt radio, så kan jo hende de vil slenge seg på... Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 hehe..er snekker/tømrer jeg å har aldri sedd en så fet arbeidsbil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 blir kult.. hehe Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 begynte å montere stereoen idag kablene med loddet kabelsko Hansen kobler :) platen som forsterkeren skal monteres på elementene, bassportene og forsterkeren montert. men ikke mye vises når stolene er på plass :) Stereo bil i fåre klær ;) ble det lyd?...NEIDA, idiotisk patent på pluggen til spilleren...må ha en overgang til ISO plugger, noen som vet hvem som kan ha dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 mener alpine skal overgang til deg,du får ringe geir når han blir edru etter helga.....:puke ellers har brs i tr.heim helt sikkert en sånn overgang.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hifi-senteret her i byn har iso til stort sett alle biler, trur jeg! I allefall veldig mange! :) koster 150kr elns... Er helt vanlig hifi-butikk, så en sånn kabel kan da ikke være så vanskelig å få tak i! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 det jeg trenger er en overgang fra orginal pluggen til Isoen + overgang til anntennen.. Har et par plasser jeg skal sjekke imorgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 det jeg trenger er en overgang fra orginal pluggen til Isoen + overgang til anntennen..Har et par plasser jeg skal sjekke imorgen :) Takk for sist du! Jeg kan sende det du trenger i morra, hvis du vil. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Takk for sist du! Jeg kan sende det du trenger i morra, hvis du vil. Fantastisk ;) du har PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hvordan går det så her da hansen? Blitt noe LYD :D ? Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hvordan går det så her da hansen? Blitt noe LYD :D ? Hansen har nå fått lyd nå, sjekk klokka 03.54 og jeg som skal opp på jobb kl 07 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hansen har nå fått lyd nå, sjekk klokka 03.54 og jeg som skal opp på jobb kl 07 :) Stemmer stemmer! Gooo lyd eller? Fornøyd? Herlig da og være oppe litt tidlig! Eller ska man si at du er oppe seint? :P Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Ja er fornøyd med lyden, selv før de er spillet inn :) Har ont i ørene for å si det slik hehe Takk til Kjetil Skei for kjapp levering av overgang :) Emblem fri grill fra er montert Nå gjenstår Senke settet( er enda ikke kommet fra Tyskland) øyelokk og Touran speilene(disse passer ikke på Caddy så her må det skjøtes) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Ja disse spiller faktisk ganske godt Morten,etterhvert som de løsner....:hello: Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Hallå! Traff Morten med arbe`s bilen på sommertreff (Mo i Rana) i helga. Kan garantere dere alle at dette spilte noe heilt sinnsykt. Første gangen jeg har (på en måte) sittet i en subb kasse:eddie Sat.. hvor disse småe rakkerne spilte Focal :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg