MSpeed Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Hei Golfen min tikker som et helvette. hvordan kan jeg få fikset dette? Og noen som vet om det er hydrauliske eller mekansike ventil løftere på en 1985 model golf gti 8v? motorkoden er GZ forresten. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 vis det tikker er det vel stor sjangs for at det er mekaniske løfetere da hydrauliske justerer seg selv så lenge de ikke har hengt seg opp eller blitt tette! å vis du har ventil tikk er det vel ikke stort annet å gjør en å justere ventilene! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 vis det tikker er det vel stor sjangs for at det er mekaniske løfetere da hydrauliske justerer seg selv så lenge de ikke har hengt seg opp eller blitt tette! å vis du har ventil tikk er det vel ikke stort annet å gjør en å justere ventilene! eg syntes no det tikker støtt og stadig på hydrauliske løftere også eg.. Lurer på om ikke gti'en har mekaniske.. Jeg hadde litt tikking, men etter å ha byttet til 5w50 synt olje så ble det bra.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg