AudioX Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 vet du noe mer om når det kommer??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 tror og håper pakka kommer i morra, el på fredag:) så sender jeg bilen at dg med en gang.. og blir tråd om civic'n min da:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 dukket de opp i dag??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 dukket de opp i dag??:) i dag har pakka kommi:) så send pm med adresse å sånn. så sender jeg den i mårra tenker jeg.. å i dag eller i mårra kommer det en projekt tråd her om civic'n så skal jeg bestille mg 2 nye biler som skal bygges sammen snart.. blir en fet drifter! alt jeg sier:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 har ikke dukket opp noe enda!?:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 i dag har pakka kommi:) hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg