Tony Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 hei, jeg har fått et problem eller to med golfen, jeg Hadde for høy co på sist måling og tenkte jeg skulle prøve å vaske luft filteret mitt, det var MØKKETE mildt sagt, nesten tett! når jeg vaska det venta jeg nok ikke lenge nok til å sette det inn igjen og det var nok litt rått, jeg starta bilen og det hørtes ut som den gikk på 3 sylindere.. ville ikke gå på tomgang heller.. Dagen etter nekta den og starte og har enda ikke fått start på jævelskapet! :P Den drar på startarn men trenger bare det siste "Puffet" for å komme igang.. bilen går generelt heller ikke på tomgang når den er kald og ikke når den har gått en stund og blitt halv varm ? hva er galt ? har weber forgasser og den er ombygd til manual choke forresten..håper på kjappe svar, trenger bilen i gang.. :\ Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Ingen med peiling her ? happyhappy Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg