Coltern Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Har en Px300.4 som jeg ikke har bruk for mer, denne er brukt på 2 subber før. Har ikke lappen, så har kun stått i bil, derfor meget lite brukt! Alt av kviteringer og bruker manuler følger med. 4x128W RMS i 4ohm. 2x358W RMS i 4 ohm, brokoblet. Hadde planer om å bruke den på frontsett, men er lite vits. Derfor kunne jeg tenke meg å bytte den mot en 2 kanaler og penger! Det er absolutt ingen feil med forsterker! :) Eller så går den for ca 3000,- Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 bildene dine funker ikke ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Nei merka det, stikker på jobb nå. FÅr fikse det seinere! Trur jeg har gjort riktig :S Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 test: Edit: funket ikke... veldig rart... når jeg sjekker egenskaper på bildene... kopierer og legger inn i IE så kommer bildet opp ... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Nei merka det, stikker på jobb nå. FÅr fikse det seinere! Trur jeg har gjort riktig :S forsterkeren var en stund lenge den kosta 3495kr ny på bilradiospes.no og hele tiden slike tilbud der-- kan gi deg 1800kr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Såvidt jeg ser så koster den 5490,- hos Autosound http://www.autosound.no/JBL/JBL_forsterkere_index.htm Og 5400 hos bilradiospes.no http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1071 Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Takker Perry :) Den kosta det en stund ja! Men denne forsterkern er nok verdt mer en 1800kr. Den er brukt såpass lite at den er så og si ny! Får jeg ikke det jeg vil ha for den, så er det ikke noe vanskeligere valg en å beholde den! :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 bump Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg