Reset Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Santo!:P d heter min:D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 siden hunden ser litt gammel ut, så har den sikkert et navn. hvordan hadde du reagert olav hvis du hadde blitt kaldt bent fra og med i morgen ;P jeg ville ikke skifta navn på en omplassert hund.. ;) haha, han kan ikke få hete "Goggen". Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hvis det er en omplasseringshund, så er det vel ikke no vist i å gi den et nytt navn, da den allerede har et navn fra før. Vi hadde en omplasseringshund, men gadd ikke å skifte navn på den, da den allerede hadde et navn den adlyda! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hadde en omplassert hund tidligere, den gav jeg navnet Pontiac og det virka som den likte det! Tidligere navnet var Pjusken så det var jo ikke store forskjellen. Volvo er et kult bikkjenavn men prøv om du finner et som likner på førstenavnet. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 ja, jeg må kjøpe en hundesele..han sitter veldig fint, så det er ikke noe problem å bruke. dyr har IBGENTING i bil å gjøre! kan isåfall trø'n nedi bagasjerommet, å da trenger han vertfall ikke noe sele! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Finnes egne setetrekk beregnet på dyr i bil, så det på plantasjen i helga. Men vet om mange som har totalt ødelagt interiøret i biler pga hunder. Beste måten å ha de i bil på er i eget bur, hvis det er plass til det. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 hadde bur til gamle vår i 945'n når vi hadde den(åh godbil) og alikevel var det jo hår høyt og lavt! samt det lukter DRITT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Jeg har hørt at hundenavn helst skal ha S i seg, det gjør det lettere for hunden å kjenne igjen navnet... Jeg stemmer derfor for Bofors! Eller kanskje Saab? ;) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 da er vel 242rSeks passende? så kan du rope å skrike det ut på gata og..eller du gjør kansje dette fra før av og..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 katten min heter Lexus... Hei. Katten til en kompis (råtassen) heter Apex. Det er jo ikke vanskelig å forstå hvorfor den heter det. Ellers så husker jeg en episode med en Landcruiser oppi trøndelag. Vi hadde kjørt oss laaangt innpå en myr, og der stod noen i en annen landcruiser(73) som hadde kjørt seg fast. Vi måtte ta dem med oss baki 61'n (Stoor landcruiser), og de hadde seff med en hund (why!). Det luktet våt hund før de hadde satt seg inn (-og det lukter skikkelig dritt). Hund skal jeg aldri ha, og skal jeg ha det (-noen andre som presser på), så skal det kjøpes inn en innvendig flislagt varebil med høytrykkspyler så man kan få møkka ut. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 hehe, en del tidige forslag.. hundeseler er å få kjøpt.. han sitter på skinnsetet bak. han sitter helt fint, i midten..ergo. ødelegger ikke noe interiør.. selvsagt blir det skittent,men jeg har noen sånne engangsduker jeg kan vaske med. (kjøpt på biltema faktisk). han reagerer faktisk på "odin". (sikkert pga O'en) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Siden Volvo er evighetsmaskiner vil jeg ikke påstå at hunden din bør hete det grunnet levetiden :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 hunder reagerer på vokalene i navnet sitt du kan jo prøve og si navnet dens med bare vokalene Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 hva med max? eller Plunto? P eller Turbo=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 "Villa vinden" yodude Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg