Gå til innhold

Råd

Ranger emnet


fantome

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en rx7 Årsmodell 93 og oppover. så lurer jeg på hva jeg må være ops på med tanke på motor og rust generelt svakeheter med bilen... håper dere kan hjelpe meg.. på forhånd takk

:hondakick -96 Bmw 320 Coupe :hondakick

-90 Mazda 626 2.2i 4x4 --Spiker--

-83 Volvo 360 --Spiker--

-81 Saab 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt tanken å kansje å kjøpe en gjennom japanauto... komer helt ann på da.. mulig jeg kjøper en som allerede eksistere i norge... har ikke heilt bestemt meg enda.. blir uansett ikke før til sommeren.. må få solgt gammle kjærra først....

:hondakick -96 Bmw 320 Coupe :hondakick

-90 Mazda 626 2.2i 4x4 --Spiker--

-83 Volvo 360 --Spiker--

-81 Saab 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt tanken å kansje å kjøpe en gjennom japanauto... komer helt ann på da.. mulig jeg kjøper en som allerede eksistere i norge... har ikke heilt bestemt meg enda.. blir uansett ikke før til sommeren.. må få solgt gammle kjærra først....

 

Ville ALDRI kjøpt bil gjennom japanauto. Dem er useriøse og kan ikkje noe om det dem driver med.. Om du vurderer og importere en høgrestyrt ville eg brukt enten noen som guider deg gjennom import biten ELLER kjøpt den av Aukra Biloppretting. Da får du en bil som er importert og behandlet av en av norges fremste wankel spesialister. Vet dem har en gul en inne som er billigere en noen av dem japanauto har inne! + du får med alle nødvendige papirer noe japanauto ikkje deler ut.

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

japan auto tar ekstra betalt i bøtter og spann!! var borte der og så på en rx-7 en gang, virka ikke særlig seriøse.. Det var lavt olje trykk, så da spurte vi dem hva det kunne være.. hadde ingen anelese..

Så hvis du selger en bil og ikke vet dens tillstand, så vil jeg si att dem er useriøse!

 

mvh

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som har kjøpt bil der og. Han har nå kobla inn forbrukerrådet for og få igjen pengene sine for japanauto har solgt en supra dem garanterte han kunne få skilt på. Nå finnes det ikkje papirer til denne og japanauto nekter og hjelpe og finne dem.

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår