im the bandit Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 heisann! i dærsbordet mitt så lyser batteri lampen etter jeg har skrudd av bilen og tenninga! den lyser ikke når bilen er på kun når jeg har skrudd av bilen og tenninga! så over natta så blir batteriet tappa! hva kan dette være??? takk får svar Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 det er jo tydeli at du har en kortslutning et eller annet sted! fikla med noe stereoanlegg i det siste eller? kan muligens også være bunnen i tenningslåsen siden den ikke lyser når bilen er på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 det er jo tydeli at du har en kortslutning et eller annet sted! fikla med noe stereoanlegg i det siste eller? kan muligens også være bunnen i tenningslåsen siden den ikke lyser når bilen er på! sterio anlegget er tatt ut!!! men kablene ligger der enda! kobla det fra bateriet! :jail dukenukem :ass Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 prøv en annen bunn i tenningslåsen! kan være så enkelt som det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 prøv en annen bunn i tenningslåsen! kan være så enkelt som det! KAN DET VÆRE DETTE SOM ER GALT???? og hvor og hvor mye koster dette da? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Dynamo som er defekt, feilkobla, slukker den når du skrur på tenninga, eller slukker den først når bilen lader? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Dynamo som er defekt, feilkobla, slukker den når du skrur på tenninga, eller slukker den først når bilen lader? den tapper batteriet når bilen er skrudd av og tenninga er av!!! Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Dynamo som er defekt, feilkobla, slukker den når du skrur på tenninga, eller slukker den først når bilen lader? Kommer på når han "stopper" bilen..er tenningslåsen!99% sikkert.eller 1%sjangse for jordings feil:) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Kommer på når han "stopper" bilen..er tenningslåsen!99% sikkert.eller 1%sjangse for jordings feil:) det er bra;)!! men hva koster denne bunnen? eller må jeg bytte hele dritten? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 det er bra;)!! men hva koster denne bunnen? eller må jeg bytte hele dritten? hva koster det ??? plizzz! og hvor kan jeg kjøpe det? lurer litt på huggeren men er det saft? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 vet ikke hva det koster! du trenger jo bare bytte bunnen i låsen! du trenger ikke ny nøkkel eller no :) fin en 740 på huggern å plukk ivei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 vet ikke hva det koster! du trenger jo bare bytte bunnen i låsen! du trenger ikke ny nøkkel eller no :) fin en 740 på huggern å plukk ivei! skal på huggeren og skjekke i dag!! men er det vanskelig å få av bunnen da? og sette dette på igjen? trenger en forklaring! Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 skal på huggeren og skjekke i dag!! men er det vanskelig å få av bunnen da? og sette dette på igjen? trenger en forklaring! er ikke sikker på åssn det er på 740 men du må nok regne me å må klippe av no ledninger og skjøte på ijen! du får se det an :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 er ikke sikker på åssn det er på 740 men du må nok regne me å må klippe av no ledninger og skjøte på ijen! du får se det an :) har vært å tatt av bunnen på en nå! måtte klippe ledningene men de loder jeg på igjen eller fester me no! jeg tokk hele bunnen det elektriske. :) Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
im the bandit Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 kan det også være dynamoen som er gåen??? Siter BMW e-39 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg