magzmod Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Er det bare meg, eller er den knappen som het "View new threads" eller.no borte nå? Er det noe jeg har gått glipp av, eller er det en glipp? Synes den var praktisk, jeg... Kan det stemme at den bare dukker opp på noen poster? Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 den dukker bare opp på forsiden ;) Marius Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Mai 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Kanskje det var "Go to first unread post" jeg var på utkikk etter? doh Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Mai 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Nå dukker den opp i hytt og pine ja! Er det du som har trikset Marius? Hvordan går det med rx7'n forresten? Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Originally posted by magzmod Nå dukker den opp i hytt og pine ja! Er det du som har trikset Marius? Hvordan går det med rx7'n forresten? nope hakke gjort noe gæli gitt... tror ikke den kommer opp når det ikke er noe ny post å lese i threadn...! rexn står fortsatt godt planta i statene ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg