slitenvolvo Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Prøvde i går å sette inn ett vdo instrumentpanel i stedet for yazaki instrumentpanelet som sitter i 740'n min. Trodde ting skulle fungere, siden kontaktene passer om hverandre, men nå viser tankmåleren alt for lavt, nesten tom på full tank. Og vann-temp måleren viser kaldt på varm motor. Speedo, turteller og varsellampene fungerer. Noen forslag til hva som kan være galt. Vet at både tankmåler og tempmåleren fungerte før jeg satte inn. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Prøvde i går å sette inn ett vdo instrumentpanel i stedet for yazaki instrumentpanelet som sitter i 740'n min. Trodde ting skulle fungere, siden kontaktene passer om hverandre, men nå viser tankmåleren alt for lavt, nesten tom på full tank. Og vann-temp måleren viser kaldt på varm motor. Speedo, turteller og varsellampene fungerer. Noen forslag til hva som kan være galt. Vet at både tankmåler og tempmåleren fungerte før jeg satte inn. de har vel hver sine givere.. iallefall tankmåler får man både VDO og yazaki. du kan jo sjekek om du får skrudd over bare den delen av instrumentpanelet? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Ante meg ja... Skulle plukket av sensorene fra delebilen og. Jaja. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg