Corvette Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Heheheh..... er fornøyd jeg....... men jeg tenkte å fikse på noen få rustflekker så vet du hva fargekoden er??? holder på å fikse alt det elektriske i den.... :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 VOL 403 - silver green metallic. (se http://www.bcb.no - lakkoder volvo) rusta på taket foran takluka , og på bakluka ? Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Takker...... Skal ta alt jeg finner. Har funnet et par flekker til, men er veldig fornøyd. Vet du hva som er gale med bensin og tepratur måler? Lurer også på om jeg skal omlakkere bakfanger... den ser ut som de mangler grunning og har mistet litt lakk... Denne skal bli perfekt happyhappy Har du hatt dumpventil på denne..?? ser noen spor etter noe greier.... eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 var en dump en gang i tiden , men det var noe lekkasje der , så eg tettet det, tank lurer eg på om er måleren i tanken , mener på den funket når eg "kortsluttet" stikket i bagasjerommet , temp funker og viss eg gjer det samme foran , og har byttet til nye temp føler foran , men funket ikke. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 skjønte ikke helt det med tank og temp måler..??alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bean Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Det hjelper helt seriøst å slå på instrumentene. Instrumentpanelet mitt er halvveis løst, så jeg smeller det alltid inn et par ganger før jeg kjører for å få tank/temp måler i gang ;) En kamerat av meg med 740 slå te hele dashboret for å få fart på instrumentene... er et vanlig problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Det hjelper helt seriøst å slå på instrumentene. Instrumentpanelet mitt er halvveis løst, så jeg smeller det alltid inn et par ganger før jeg kjører for å få tank/temp måler i gang ;) En kamerat av meg med 740 slå te hele dashboret for å få fart på instrumentene... er et vanlig problem som kalles jordingsfeil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Skal se på det seinere i dag tenkte jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hva med bensinmåler som går med turtallet når den e r kald, og turteller som begynner å virke når bensinmåleren slutter å vise turtall(740)??? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 det med tankmåleren er mest sansyneig bare å gi opp, eller feilen ligger neppe bag instrumentene, da 740's generelt sliter med dårlig lodding(jord) bak med måleren i tanken.. var snakk om dette for ei tid tilbake og en "how to" tråd TPC forumet tok et rimelig greit for seg hvilke ledninger du skulle mekke på..kan se om jeg finner den.. og det med tempen, virker merkelig ettersom ante bytta tempføleren, vi kortslutta kontankten som går inn på den, og da steig tempen, så her er det klumper i mosen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hva med bensinmåler som går med turtallet når den e r kald, og turteller som begynner å virke når bensinmåleren slutter å vise turtall(740)??? er vel typisk jordingsfeil det og..? volvo har blingsa når de laga instrumentene i 740! til nå har jeg bare sett 1 740 med alt i orden bak der(refinements!) har du skrudd ut panelet og sett åssen det ser ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Nope, er ikke min bil, men irriterende å kikke på når maner sjåfør... Klokka trenger forøvrig tenning for å gå også, men det er sikert en koblingsfeil, er mye rart med den bilen ser du.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 det med tankmåleren er mest sansyneig bare å gi opp, eller feilen ligger neppe bag instrumentene, da 740's generelt sliter med dårlig lodding(jord) bak med måleren i tanken.. var snakk om dette for ei tid tilbake og en "how to" tråd TPC forumet tok et rimelig greit for seg hvilke ledninger du skulle mekke på..kan se om jeg finner den.. Hadde vært fint om du hadde funnet den!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 hadde dette problemt selv med den bensinpumpa bak i tanken bensin pumpa sitter på et armatur som koster 2500.- uten pumpe og måler og det er veldig vanskelig og fikse. edit: tror det beste hadde vært og sveise på en brakett med et hull i hvor du da fester ledningen til en bolt og en skrue. problemet er at det skal være tett der vil også foreslå og lakere den eller ha på tecktyl Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg