Islanwind Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Har et forferdelig irriterende og merkelig problem med vectraen. Den starter fint på gir og sånn. Men når jeg vrir om nøkkelen skjer det ingenting, utenom viss batteriet er helt fullada, eller med startkabler fra en annen bil, med full rusing.. Altså vil bare bilen starte viss den får masse masse strøm. Har også hendt at over natta blir batteriet helt utladet, og alt er svart. Viss jeg setter den på lading en halvtime, pleier den å starte lett. Men står den da i en time, så starter den ikke igjen.. Har spurt flere om hva som kan være problemet, men ingen som har kommet på noe Har prøvd 3 forskjellige batteriet. Er det noen som kan gi meg noen tips?? UTROLIG irriterende problem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Har et forferdelig irriterende og merkelig problem med vectraen.Den starter fint på gir og sånn. Men når jeg vrir om nøkkelen skjer det ingenting, utenom viss batteriet er helt fullada, eller med startkabler fra en annen bil, med full rusing.. Altså vil bare bilen starte viss den får masse masse strøm. Har også hendt at over natta blir batteriet helt utladet, og alt er svart. Viss jeg setter den på lading en halvtime, pleier den å starte lett. Men står den da i en time, så starter den ikke igjen.. Har spurt flere om hva som kan være problemet, men ingen som har kommet på noe Har prøvd 3 forskjellige batteriet. Er det noen som kan gi meg noen tips?? UTROLIG irriterende problem! sjekket at bilen lader?og at alt av kabler til og fra batteri er i orden?ville målt batteriene mens bilen var av og på.for å sjekke om den lader. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Ja, alt er i orden.. Og lader det gjør den jo.. Og uansett om den ikke lader, så skal den jo starte på 11v f.eks.. Og skal også starte med startkabler fra annen bil, uten at denne må ruses til 5-6000 omdreininger.. U see? Har også lagt en jording fra batteriet og til gods på girkassa for å sjekke om det er jordingen som er dårlig.. Men det skjedde ingenting da heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg