Corsa Tuner Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 du som har så nice bil, ville ikke hatt deg ett dønn strøkent skinn interiør a? Ikke mange vectra-A i norge med skinn. Blir fult gjenomført da:) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 du som har så nice bil, ville ikke hatt deg ett dønn strøkent skinn interiør a?Ikke mange vectra-A i norge med skinn. Blir fult gjenomført da:) .. Har tenkt på det. Har også vært i kontakt med en som hadde ett blått og hvit (konge!!) som kanskje skulle selges. Men ble ikke noe av. KOm egentlig vectra noen gang med skinn? Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 .. Har tenkt på det. Har også vært i kontakt med en som hadde ett blått og hvit (konge!!) som kanskje skulle selges. Men ble ikke noe av. KOm egentlig vectra noen gang med skinn? jeg har ett stående i delebilen min på gjøvik nå. 100% strøken sort... Er fra en 95mod V6 Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ligger noen bilder her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=139401 eller så får du ta deg en tur til gjøvik å se på det.:) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ligger noen bilder her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=139401eller så får du ta deg en tur til gjøvik å se på det.:) Pris? Er på gjøvik hver dag egentlig, så er ikke vanskelig å møte deg gitt. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Fikk bilen igjen idag, og dette er feilene: -forskjell i bremsekraft. Større enn 50% av høyeste verdi svak v side.(håndbrekke defekt med andre ord) -Defekte spylere. ( de skjer ingenting når jeg trykker.Men pussere går) -Skiltlys mangler. ( må koble i en kabel.) -Løse koblinger til batteri. ( fastnøkkel 10.) -Manglende godkjenning av senkesette: fjærer.( har liggende). Så, eneste store saken, bytte bremsesko og alt der, og finne ut hva som er feilen på spylerne. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har bud på 6000.- Hvis du er int i å se på det kan du sende meg sms. Har fri denne uka så er hjemme hele tiden. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har bud på 6000.- Hvis du er int i å se på det kan du sende meg sms. Har fri denne uka så er hjemme hele tiden. Uaktuelt for meg. Desverre er pengesekken ikke av den størrelsen og hadde egentlig tenkt meg nye stoler( med mer støtte). Men vis du får solgt de til 6000,- så er det jo supert! Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 6K er billigt for alt dette, ikke hverdagskost med orginal skinn fra vectra. Så de vandrer nok sørover til helga.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 6K er billigt for alt dette, ikke hverdagskost med orginal skinn fra vectra. Så de vandrer nok sørover til helga.. Ja, er jo komplett, så ingenting å si på prisen. Men har inte nogo penger, og vil ikke begynne å kjøpe seter når jeg har en del andre utgifter på denne bilen.. :boxers Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Fullt skinninteriør hadde jo vært stas, men dyrt er det! ..Forresten lenge siden vi har sett noen nye bilder! Om ikke annet må du få slengt ut noen ventebilder... :thumb Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Fullt skinninteriør hadde jo vært stas, men dyrt er det! ..Forresten lenge siden vi har sett noen nye bilder! Om ikke annet må du få slengt ut noen ventebilder... :thumb ja, blitt lenge siden.. Er så blakk om dagen at jeg roter i gamle klær etter kronestykker!:puke: Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 skal vi sjå, 11 oktober? Lenge siden. Dette har skjedd: - Byttet batteri, da dette viste seg å være defekt da det ble kulde. - Byttet spylepumpe. - fiksa batteri koblinger( skru på skuer) - KJøpt isskrape og slik duk for front rute. kommer til å skje: - bytte bærearm - bremsko+ monterings sett - drivledd venstre ytre foran. Så bilen står egentlig nå, og blir brukt minst mulig. Ellers kan jeg ta bilder vis noen ønsker det. JObber hele tiden, og fått ny frue, så har ikke tid til å sitte på datan hele tiden. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Z0mg! It's alive!!!11 Det var jaggu lenge siden! Trodde du hadde blitt tatt av dage av dodraugen jeg... Få slengt ut noen bilder! Brød og sirkus til massene! Grattis med ny madam forresten. :thumb Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 du er tilbake ja! hehe, trodde kansje vectran din delte samme skjebne som min... hehe Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg