Mordach Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Bra med update, sjøl om OE500 bare vil slikke (wtf??!) bilen din... Når du skal kjøpe nye felger, har du lyst å selge de gamle til meg da? :hello: Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Så deilig ut i lakken bilen din nå! ;) fikk lyst og slikke på den hehe 100 kroner timen. Skal kjøpe Autoglym HI-tec Finish og tørke over for perfekt overflate! :win Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Er det vanskelig å få opp pansere siden du har panserforlenger? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Er det vanskelig å få opp pansere siden du har panserforlenger? neida :) lite hull i netteingen så er du game ! Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Når du skal kjøpe nye felger, har du lyst å selge de gamle til meg da? :hello: better get in line, my gir du meg a? Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 mange som er intr i de felga ja(har ikke sagt jeg ikke er en av dem!) gjorde seg i hvit!!! men jeg tror heller jeg skal klare å få kosta på meg noen skikkelig pimp my ride hvite felger til våren. (driver å sparer, hehe) :::Vectra Compomotive Edition::: Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 ...Og med denne hårfargen mister man lappen lett:(min søster for de som lurte) den er dritt kjip! hvor lenge uten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 den er dritt kjip! hvor lenge uten? 3 måneder og 8000 kroner i statskassa.Men dette var i våres, så hu kjører pent og pyntelig nå! Ja, mange som er interesert i disse felgene, så lurer på om jeg skal kvitte meg med de i løpet av vinteren! :) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Kjipt å miste lappen, om enn bare midlertidig. Sure penger også! Det er vel deg som må kjøre henne rundt nå da? :P Kan forresten stryke meg fra "vil-ha-eravne-sine-felger" listen. Har funnet et lite utvalg av felger som passer til den looken jeg er på utkikk etter... ;) Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Kan forresten stryke meg fra "vil-ha-eravne-sine-felger" listen. Har funnet et lite utvalg av felger som passer til den looken jeg er på utkikk etter... ;) Okei, bilder? Eller må jeg sjekke topic'n kanskje?;) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Har ett stort problem: Hvem av disse skal jeg velge? Det er snakk om pluggledning sett, men jeg veit ikke hva denne jordingsbokstaven sier oss som fakta: enten er det 14 eller 18. Pluggtype-ID M4 / ¥14 eller Pluggtype-ID M4 / ¥18 Noen som veit hva dette er ??? Forskjell? Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Okei, bilder? Eller må jeg sjekke topic'n kanskje?;) Hemmelig! :D Hehe... Vi får se, vi får se. Felger blir det nok ikke før til våren uansett, kanskje med unntak av å skaffe til veie noen ok vinterfelger. Kjipt å kjøre på stålfelg og dermed ha stygg bil hele vinteren! :shake Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Hemmelig! :D Hehe... Vi får se, vi får se. Felger blir det nok ikke før til våren uansett, kanskje med unntak av å skaffe til veie noen ok vinterfelger. Kjipt å kjøre på stålfelg og dermed ha stygg bil hele vinteren! :shake Fått tilgang på masse deler til vectra 2000, så mye mulig oppdate kjem. Ellers er det bestilite time hos Autocenteret på lillehammer på tirsdag. Så da får vi se om den går gjennom! :) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk1 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Ellers er det bestilite time hos Autocenteret på lillehammer på tirsdag. Så da får vi se om den går gjennom! :) Lykke til, håper det går i orden. :) Siter Mazda 323 LX '94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Lykke til, håper det går i orden. :) Tviler... ;) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg