Fisk1 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 sant.. Skal legge ut teorien hans, se om den holder tett! Ellers Vurdere jeg å selge bilen! Seriøse bud mottas Anlegget ble bra Erik. ;) Ellers kan jeg medelle at jeg ikke har 40k, men skulle gjerne bydd på bilen din vett. :) All jobben er jo gjort! ^^ Siter Mazda 323 LX '94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 men husk at det ikke er no vits med for stor turbo heller da... da vil du jo ikke få utnytta den. Har du for stor blier den jo rett og slett bare i veien! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 En kvass kam og turbo gjør jo samme nytten, så kan jo (hvis man skulle oppgradere kammene) få tak i noen som er mer tilpasset turbo, men ikke så kvasse som "kvass" kam.. Og turbo blir nok ikke med det første på lista. Mangler en ny bærearm bak, og bilen vil ikke bli solgt u-eugodkjent.. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 no planer for hva ny bil blir da? Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 no planer for hva ny bil blir da? hehe, avsløre det tror du ? nei :) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en0ks Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 haha, vet du småtenker på den golfen as erik;) eller så har du spart masse og arriver i en eclipse elns XD Da hadde jg gått ned på kne og kyssa høyre lissa di;P peace Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk1 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 KJØPER DU DEG GOLF SÅ ER VI IKKE VENNER MER!!111 neira. :D Siter Mazda 323 LX '94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Bagasjerommet blir bra ;) Har du kjøpt lykter enda? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 tenke seg til å bytte en vectra i en golf... får håpe det bare er rykter! hehe Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 skal du bestille frontlyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Enoks: Nei, blir nok ingen golf Fisk-1: Fortsatt ingen golf.. ( selv om jeg fant en og ringte på den, som viste seg å være solgt ) Andrej: Nope, inge baklykter yet! Men får se. Må vel snart tenkt på eu godkjenning... Mangler en bærearm bak så kan jeg gi gass der. Opelmafia:hehe, hadde ikke blitt så populæ'rt det nei, måtte stenge topic'n også.. Nei, beholder nok denne en stund, men mindre noen gir meg 50 lapper for den! ! :hello: Dimmu87: ja, men ikke med en gang. Må se hvor mye penger jeg har tilovers fremover. :hello: Ellers takk for at dere poster og holder det oppdatert! :thumb Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Godt å høre at du beholder Vectra'n! Stå på og ikke gi opp! :thumb Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 De svarte lyktene er jo knall, men skjønner at du er nervøs for baklyktene. De er litt lexus aktige, og som alle veit så er det ut som faen. Men hvis du bestiller svarte lykter nå, så blir det litt kræsj med de hvite felgene syns jeg, da MÅ du isåfall ha svarte lykter bak og. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 sant det du sier andrej1... skulle kansje no felger me litt svart i! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 ..Så jeg burde gå for 17" slike: Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg