en0ks Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 hehe, det har du nesten rett i.. En kamerat i klassen min Fikk bil av foreldrene til 18 årsdagen.. gjett hvordan da;) [hint audi] Han thomas som henta meg har bygget egen basskasse i bilen nå da.. alla noe av ditt prosjekt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 hehe, det har du nesten rett i.. En kamerat i klassen min Fikk bil av foreldrene til 18 årsdagen.. gjett hvordan da;) [hint audi] Han thomas som henta meg har bygget egen basskasse i bilen nå da.. alla noe av ditt prosjekt;) ja, trenger jo ikke magi, bare noen med litt kunnskap :) Audi a3? alle dere gutta får audi.. Kjøp noe anna: 200sx, Evo, Impreza, Astra Opc, M3 etc etc.. Auuudi er så...:hmmmmmmmmm: Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en0ks Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 hvordan visste du det?? jepp, var en audi A3 03/04 modell, er helt ny eller no.. kosta i hvertfall over 200k.. å denne bilen FIKKK han!! *missunneliig* han har ikke lappen enda, og bor på nesøya:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 hvordan visste du det??jepp, var en audi A3 03/04 modell, er helt ny eller no.. kosta i hvertfall over 200k.. å denne bilen FIKKK han!! *missunneliig* han har ikke lappen enda, og bor på nesøya:P Bor på nesøya ja... Fattige de da sikkert.:puke: Men busselalle, så følg med for update i morgen. "fire in the taco bell":respect Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 å få biler, er vel trend utti bærumsland er det ikke? Da jeg bodde der, fikk ei jeg ble kjent med der, en splitter ny, bmw 745 av far sin.. Joggu var jeg misunnelig da jeg sto der med accorden min og riskoker tekst i frontruta når hu kom :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 å få biler, er vel trend utti bærumsland er det ikke? Da jeg bodde der, fikk ei jeg ble kjent med der, en splitter ny, bmw 745 av far sin.. Joggu var jeg misunnelig da jeg sto der med accorden min og riskoker tekst i frontruta når hu kom :P jaja, Når det er så mye kapital der, så blir det fort trend. Men, Hadde sikkert kjøpt bil til barna jeg å, hadde jeg badet i penger. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk1 Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Niiice! :D Siter Mazda 323 LX '94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Da er anlegget klart for bruk. Eneste som mangler nå, er litt finish i bagasjerommet! Bilder kommer! Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Bilder fra kobling av amp. Her skrus den i kassa: Jord, strøm, signal og styrestrøm kobles. Ut med hanskerommer for å komme til kabler. Det er kutter nye hull i hanskerommet for å trekker kabler til PS2 og spiller. Her kobles spilleren ferdig.( se bort ifra bussmekket) Forsterker klar og spiller. CV logoen lyser rødt, så det ser ganske heftig ut, og spiller rimelig bra i forhold til prisen. Dårlig bilde, men er er spilleren på AUx, og tfatf på skjermen og på anlegget! Da gjenstår det å bli ferdig bak. Ellers er det på tide med Eu-kontroll. Så bilen skal sees over før den blir sendt dit! Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk1 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Faen te saker! :D Detta blir jo bedre enn forventa gitt... Saker. Faen jeg som ska toppe detta... =/ Siter Mazda 323 LX '94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Faen te saker! :D Detta blir jo bedre enn forventa gitt... Saker. Faen jeg som ska toppe detta... =/ ikke noe problem. :) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en0ks Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 "toppa heile drit'n" nydelig arbeid erik:P heier på deg på eu-kontrollen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Shiat, dette blir jo kongebra! Får lyst å gjøre masse invendig sjøl når jeg ser dette... Lykke til på EU-kontrollen! Måtte de Godkjente Bilers Hellige Ånder stå deg bi. :thumb Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk1 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 ikke noe problem. :) Tssk... Du undervurderer deg selv. ;) Siter Mazda 323 LX '94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 "toppa heile drit'n"nydelig arbeid erik:P heier på deg på eu-kontrollen;) Jeg å ! Men tipper de vinner 1-0, så jeg må nok slå dem i retur oppgjøret. PÅ Bortebane!! Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg