Mr.TransAm Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 På fjerde juli i fjor stoppet det opp en fin rød 3 generasjons trans am. Den hadde digitalt dashbord og så ny ut! snakket med han som eide den og han fortalte meg at den hadde noe som kalles "grant understell" jeg hadde aldri hørt om dette før så jeg prøvde å finne ut hva det var for noe. Men det eneste han kunne komme ut med var hvor ufattelig mye dyrere trans amen hans var i forhold til min. (som egentlig er helt irrelevant). Derfor: Kan noen her inne forklare meg litt om Grant understellet på en trans am. Hvor mange som ble laget osv. Fant ingenting på Google. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Har heller aldri hørt om Grantsuspension.Kansje han blander sammen med WS6 eller noe..? Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg