vrtx Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Felgen så bra ut den.Jeg har verksted i Vika, bak service expressen. Men`s Garage...... Mens garage ja, vet hvor det er. en av felgene har en skade men jeg kjørte en hel sommer på de, merka ikke så mye til det. dekka som står på er good year f1 tror jeg, noe slitt. 1000,-?? Fin den blåfargen der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Gøy å følge prosjektet ditt sledoholic :) Er bilen klar til sommertreff? Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Håper å få den klar til treffet ja. Må jo oppover å drifte litt. Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Ynskjer deg lykke til med rusten, vis du ikkje allerede tatt deg av alt. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 All rust er nå borte. Nå gjenstår bare ALT annet........hehe Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 I dag har jeg tatt ut motoren fra bilen. Det gikk så det suste med gode hjelpere..... Motoren skal få en god overhaling og oppshining mens bilen blir lakkert. (kansje et lite sneglehus også........) Hær er et par bilder fra dagens økt: Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 du som er helt til høyre på de to øverste bildene? i såfall så husker jeg deg og bilen din var på automester? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 toppen er jo ikke så lenge siden den var overhalt med nye tetninger og div. vis jeg ikke husker feil. var forresten med på å gjøre det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Det er meg helt til høyre ja. Er det du som er lærling på Automester? Jeg vet ingenting om hva som er gjort med bilen før jeg fikk den, men toppen tror jeg er bra. Den bruker ikke en dråpe olje, og går helt fint. Jeg skal bytte alle pakninger, simmeringer og regreim med vannpumpe og strammehjul. Skal også sveise shortshift, og bytte alle tetninger på girkasse. Har et par små RX7 turboer på handa jeg har lyst å sette på. Men får se hva pengboka sier. Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ja er lærling der. toppen e bytta tettninger på ja. Er ikke girstanga av aluminium? Shortshift koster 390,- hos kimmit, http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php?cPath=30&products_id=62 Eller har du alusveis? Turbo er fint ja :) Jeg kjørte med 0.7bar (0.9 noen ganger :p) på 320'en ja hadde. Motoren var så si original, ble plaget med clutch da den begynte å slire etter en kort stund. så anbefaler deg å bytte til sinterlamell. koster 1500,- hos kollevold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 ja er lærling der. toppen e bytta tettninger på ja. Er ikke girstanga av aluminium? Shortshift koster 390,- hos kimmit, http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php?cPath=30&products_id=62 Eller har du alusveis? Turbo er fint ja :) Jeg kjørte med 0.7bar (0.9 noen ganger :p) på 320'en ja hadde. Motoren var så si original, ble plaget med clutch da den begynte å slire etter en kort stund. så anbefaler deg å bytte til sinterlamell. koster 1500,- hos kollevold. girstanga er ikke av alu. den er av stål nede ved kula. Kappet den bare ved kula og sveiset på 2,5cm ekstra. får se om det blir bra. Har vurdert sinterlamell, men jeg må se hva pengboka sier. Har akkurat handlet meg hus til 2mill så det koker ikke akkurat over med penger. Jeg tenkte jeg skulle vente til neste vinter med turboplanene, da jeg har tenkt å sikte på 400+hk. Men vi får se. kansje en liten lavtrykksturbo kan komme på i mellomtiden. Hvilken tilleggssprut brukte du? Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 ok, justerte bare opp bensintrykket. holdt i "massevis".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Har glassblåst og lakkert no en deler i dag. Ble meget godt fornøyd med resultatet. Toppdekselet blir i en annen farge, men måtte lakke det før det oksiderte. Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Ka betyr overhaling av ein motor, noken som gidder og forklara meg? =) Sorry off-topic. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 vart veldig bra det der. glassblåst du selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg