motorsportdude Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 har en ford focus wrc modellbil 1:24 som jeg bygger om litt...blir rallycrossbil ,med ett sete, ingen lykter og stor intercooler i fronten, subaru luftinntak på panseret. aner ikke hvilken farge jeg skal ha på den.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Virkelig et elendig kamera du har! hehe går nesten ikke ann å se at det er en bil:) Men det kan jo bli tøft dette, kjør på med oppdateringer underveis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Kan bli bra dette! :) Lag en prosjekt tråd på forumet i sigg'n min og, så får vi litt mer liv i det! ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 lagt på hylla foreløpig. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg