ismarel Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 heihei dere..hva med et treff snart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 heihei dere..hva med et treff snart? Forslag til treff- Gi tilbakemelding!!: Tirsdag 22. august 06 kl 18.00 Esso Kjellerholen kart (rett nord for Oslo) Passer/passer det ikke? I tillegg det jo endel andre anledninger til å treffes: 19.08 Lørdag: Cruising/mini-meet på Jessheim (?) link 19-20. August: Rudskogen VW-Audi Club 25-27. august ACR - sommertreff.no, link2 26. august Streetmeet på Ingierstrand link 26-27. august: Right On Street Finals - Gardermoen 28. august: Cruising Oslo: Scandinavian Street Cars Tuning (S.S.C.T. Team) 05. september: Banekjøring. Rudskogen kl. 17:00-21:00 NSK 08-10. sept: Gatebil Festival - Rudskogen 24.-26. november: Gatebil-messe, Lillestrøm +++ Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Tenkte forøvrig på en annen ting, er det mange som skal på Gatebil Festival - Rudskogen 08-10. september? Påmeldingsfrist for utstilling (og banekjøring) går ut snart. Dersom det blir endel kunne man jo samlet Seat-bilene, og det må sies fra til gatebil. mer info. Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hadde vert artig med et treff, men litt seigt og ta fri en Tirsdag for så og reise helt til oslo... Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lambert Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Forslag til treff- Gi tilbakemelding!!: Tirsdag 22. august 06 kl 18.00 Esso Kjellerholen kart (rett nord for Oslo) Passer/passer det ikke? I tillegg det jo endel andre anledninger til å treffes: 05. september: Banekjøring. Rudskogen kl. 17:00-21:00 NSK +++ Hadde vært artig å treffe flere andre Seat eiere, tirsdag 22 passer dessverre ikke for meg. Jeg har denne sesongen kjørt Ibiza Cupra på tre NSK treff på Rudskogen, men savner andre Seat'er der. Hadde vært artig om det kom flere med Seat til NSK sin siste banekjøring på Rudskogen 5.september. Derssom ikke noe ryker på bilen min, kjører jeg med NSK på Rudskogen også 5. september (har fortsatt litt gummi igjen på dekka mine og bruke opp :hello: ) Siter 2001 Seat Ibiza Cupra 1,8 Turbo Lever mand ikke i nuet lever mand aldrig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Tirsdag 22. ser bra ut for meg.. Bilen skal være ferdig på service mandag.. så da får vi sjå! Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Spørs om det blir noe av med så dårlig respons. Dersom det bare er et par stykker som kan møte, så har jeg egentlig endel andre ting å prioritere.. Angående NSK og rudskogen, så har jeg lyst, men det forutsetter at bilen er 100% i orden, og at jeg har tid. Tviler på begge deler desverre... Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whz Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 I'm in på tirsdag, hvis det blir noe av. :) (Zamot, leverer du SMS-reminder-tjeneste? ;)) Siter .Whz - 2008 BMW 325d Coupe x 2003 Seat Leon Cupra R x 1993 VW Corrado G60 x 1990 Mitsubishi Galant GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 I'm in på tirsdag, hvis det blir noe av. :)(Zamot, leverer du SMS-reminder-tjeneste? ;)) Hvis jeg kan komme så.. Ser ikke ut til at vi blir mange, men hvis jeg får med Kim også er vi hvert fall 4. Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Det blir treff i morgen (tirsdag) selv om vi kanskje ikke blir så mange da det er på kort varsel. Men på det første treffet kom det jo endel fler enn forventet! :) Spre ryktet, vask bil, og møt opp! EDIT: 4 møtte opp, alle med Leon. :) Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melbye... Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 morn! får vi seat førere til no` treff i september?? oslo området!!??!?!. og kanskje på litt lengre varsel sånn at flere folk blir med!:-) Siter ( )- 00´ Seat Toledo Sport. (X)- 87´ Volkswagen Golf. (X)- 97´ Seat Cordoba Se. (X)- 88´ Bmw (e30) 320i. (X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hei. Dæven at jeg ikke var i Norge på det tidspunktet. Men var i Seat sitt hjemmeland(Spania, ikke Tyskland). Bilen min skal inn på overhaling i slutten av september så noe treff før det kan jeg være med på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Beklager at jeg ikke møtte opp andre. Var med leonen på service i sverige (Som forøvrig var under halv pris av norge med bytte av deler og alt) Jeg får joine neste gang.. og beklager :( Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Vi kan nå diskutere treff på vårt eget forum: SEATforum.no. For å motta mail om treff, registrer deg der, og registrer deg under en gruppe (landsdel). Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg