Phantom3D Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Blir det noe treff eller? Jeg stemmer for 4. , altså i morgen!! da det virker som fleste kunne nå. Blir ikke noen krise om vi bare blir 2-5 biler.. moro uansett! Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zi0n Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Kan 5. og 6. Jobber ikveld og imorgen kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Tror vi sier Onsdag 5. April kl 1900 jeg da, de fleste av de som har svart i denne tråden kan vel da. EDIT: Endret til Torsdag 6. April! Foreslår at vi møtes på ESSO Kjellerholen - lett adkomst både for lokale og for de som kommer fra andre steder samt det går ann å sette seg inn når det blir litt for kaldt. Adresse: Stubberudkroken, 2007 Kjeller (funker i http://www.map24.com) Veibeskrivelse: Fra Oslo: Ta E6 mot Trondheim, sving av ved Plantasjen/Olavsgaard Hotel mot Lillestrøm (ikke første avkjøring til Lillestrøm via lørenskog - men andre). Høyre i første rundkjøring, rett fram i andre over brua, Esso på venstre hånd. E6 fra Nord (Gardermoen/Trondheim): ta av på avkjøringen etter Skedsmokorset/Skedsmovollen (etter Shell-stasjonene) ta til venstre i første rundkjøring, rett fram i de to neste, over brua... Hvis noen sliter med å finne fram eller vil melde om forsinkelse nåes jeg på 9286949fem. Skriv her dersom dere planlegger å komme(og gjerne hvis dere blir forhindret), og prøv å kom presis... Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zi0n Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Så langt unna a gitt :P hakke snøring på veien dit fra Drammen...hehe. Noen flere fra Drammen som skal innover som jeg kan slå følge med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Det skal selvsagt være 5. APRIL (ikke mars) - rettet opp.. Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrIzHnA Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Dersom det hadde vært mulig å flytte treffet til torsdag, så er jeg med! Zion, jeg skal forbi Drammen på tur oppover i tilfelle, så vi kunne jo slått følge derfra. Men da må vi få flytta treffet til Torsdag Kl.19.00, for jeg har ikke sjangs å slippe før! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Dersom det hadde vært mulig å flytte treffet til torsdag, så er jeg med! Zion, jeg skal forbi Drammen på tur oppover i tilfelle, så vi kunne jo slått følge derfra. Men da må vi få flytta treffet til Torsdag Kl.19.00, for jeg har ikke sjangs å slippe før! For min del går det greit med torsdag, men mulig whz ikke kan da. Det er også bedre for Fredrik med gul cupra tdi da bilen hans er på verksted. Da kan vi si torsdag 6. April! Det er fare for at ikke alle får det med seg - derfor er det greit om de som har fått det med seg skriver her innen i morgen ettermiddag... Da har jeg skjønt at vi blir: Zion - Drammen - Leon 1.6 Sort Krizhna - Bø i Telemark - Leon 4 Cupra Tdi Sort Phanton3D - Oslo - Leon 4 Cupra 1,8T Sølv Fredrik - Buskerud (?) - Leon Cupra Tdi Gul seat cordoba - Strømmen - Cordoba Zamot - Skedsmo - Leon 1.8T Gul Whz - Skedsmo - Leon Cupra R Sort Kim - Skedsmo - Leon 4 Cupra Tdi Sort Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Passer nok desverre dårlig for meg også da Seaten ligger i ymse løse deler utover verkstedet.. kommer helt sikekrt så fort bilen begynner å likne på det den skal.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zi0n Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Dersom det hadde vært mulig å flytte treffet til torsdag, så er jeg med! Zion, jeg skal forbi Drammen på tur oppover i tilfelle, så vi kunne jo slått følge derfra. Men da må vi få flytta treffet til Torsdag Kl.19.00, for jeg har ikke sjangs å slippe før! Da foreslår jeg at vi møtes på CC senteret (der det var treff i sommer.) Dette er lett å se og ligger rett ved motorveien :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Jeg skal ha visning fra 18-19 til torsdag. men skal se om jeg rekker å kommer etter det. hadde vært moro for nå er endelig cordobaen helt ferdig. og 180 hester + i den går bra:phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Jeg skal ha visning fra 18-19 til torsdag. men skal se om jeg rekker å kommer etter det. hadde vært moro for nå er endelig cordobaen helt ferdig. og 180 hester + i den går bra:phatyo Jepp, vi får prøve å vente på deg da, så det går nok fint. Blir det sent eller du ikke kommer kan du jo sende en meg en sms. Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 I'l be there! Må bare finne ut hvor det er ;) *Gleder meg* Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Snekret sammen et kart... http://zamot.fotopic.net/p27694397.html Blir nok bra ja. Det er forresten selv-vask anlegg på bensistasjonen for de som vil ta en liten vask! ;) Det blir vel ikke noe streetmeet og gatebiltendenser og fyll, bare en liten sammenkomst for en prat. Kjør pent. Mulig vi tar en liten cruiserunde til strømmen mellom åtte og ni, så dersom noen kommer litt sent, som sagt, slå på tråden. Håper også folk er litt tålmodige og ikke drar med en gang, men er litt sosiale sånn at alle får møtte alle. Hilsing er heller ikke farlig! ;) Jeg kommer sannsynligvis til å ha på meg svart jakke, olabukse og svart genser med EStuning-logo. Tenkte at vi kan prøve å line opp på motsatt side av pumpene i forhold til inngangen til stasjonen (altså ikke på oppmerka plasser ved inngangen). Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zi0n Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Bare å se etter bilen med minst motor så finner du meg! hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rool Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Ser der ja! Bra tiltak gutter, men dessverre litt vel langt unna for meg i Tromsø. Dere får kose dere. Blir sikkert et tøft syn med alle seat'ene linet opp... Ta noen bilder også!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg