Housey Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 samme plassen.. kjøp en Y :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 samme plassen.. kjøp en Y :) Jøss, ikke verre altså... Da burde det jo ikke ta lengere enn noen min å få dette på? Burde jeg tappe den for olje først, eller ligger det ikke olje der når den ikke går? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 trenger ikke å tappe nei.. ligger ikke noe olje der når det ikke er trykk kjører selv min egen trykkmåler der Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 jeg har en GTD, gjelder de plassene dere prater om for min å`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 det kan jeg faktisk ikke svare på.... men ville vært rart.. er jo bare å kikke på toppen av oljefilter holderen din da.. så ser du jo fort om det er en umraco skrue der... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Om jeg ikke tar helt feil her så er det her man skal sette inn en Y? Men hva er denne til? Jeg har også en skrue her Fant også ut at det var noen ledninger som ikke var koblet på her. Kan dette ha noe med at den ikke går helt bra på tomgang? Går veldig opp på turtall om den har lite rpm og får motstand. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 den skruen.. den skrur fast oljekjøleren til blokka :) og de den øverste er en trykkføler.. så har du en tempføler :) sett på en Y på tempføleren og du er good to go :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 og en ting til.. koble til de ledningene som er røket du :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Dette er trykkføler og dette er tempføler om jeg ikke missforsto deg helt feil? Da blir det å sette Y på begge. Skal jo ha temp og trykk måler :) Noen som vet hva de ledningene er til? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 jeg har en GTD, gjelder de plassene dere prater om for min å`? Det trur jeg ja. Er ihvertfall en føler der hvis jeg husker rett. Er også en høyt oppe på selve toppen. Så en Golf D som hadde montert oljetrykksgivern/følern der til oljetrykksmåleren. Ser på ett bilde/skisse her av en 16V/Pl eller 9A/ABF (tror jeg) at begge følerne på oljefilterfestet er til oljetrykk? (lavt og høyt oljetrykk følere) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg