xanakor Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 sitter å ser litt på audi 200 tq. er dette generelt greie biler, ser jo mange som har de og så lenge de ikke er hyltrimmet så er de fine å ha med å gjøre. hva er deres mening? er ute etter å høre så mye skryt å kjeft som mulig om disse bilene, ettersom jeg særiøst vurderer å kjøpe en slik Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 sitter å ser litt på audi 200 tq.er dette generelt greie biler, ser jo mange som har de og så lenge de ikke er hyltrimmet så er de fine å ha med å gjøre. hva er deres mening? er ute etter å høre så mye skryt å kjeft som mulig om disse bilene, ettersom jeg særiøst vurderer å kjøpe en slik ombygde biler kan være noe svineri, og mange audi 200'er er nettopp dette.. Men det er også noen som bare har fått endra chassinr, og dette må jo være kupp:) en kamerat har en slik audi 200 avant quattro. jeg syns ikke bilen er spesielt pen, men den er jo dritdigg å sitte i, masse utstyr +++.. Han har 1990-modell, vet ikke hva det har å si for motoren, men han har ihvertfall 20 ventiler. og det er vel det som gjelder. Ellers er vel både motor, drivverk og karosseri bra på de bilene... løp og kjøp hvis du kan leve med likbil-stempelet sier nå jeg:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 hadde en slik en før. de er ikke spesielt pene som oddi sier men dette er jo rått å kjøre med på vinteren da. slipper ikke spesielt i svingene heller. så du får se litt rundt å se om du finner noen i god stand da vettu:P Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg