DaButcher Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Hvor får jeg tak i billig plexiglass? må helst ha litt tykkelse, siden subben flytter 17L luft per slag. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Du skulle ikke vurdere å gå for noe annet enn plexi? Hvorfor ikke kjøpe tykt herdet glass? Plexi blir fort oppskrapt og er litt bøybart.. Sidene i subkassen skal vel gi etter minst mulig? Det eneste som er positivt med plexi, er at det er lettere å jobbe med og sage til. Det veier også mindre enn vanlig glass, men har dette så mye å si for deg? (volvo 240) Hvis jeg var deg ville jeg tatt turen til en eller annen glassmester og spurt om prisen på herdet glass.. Skal hele kassen være glass? Eller bare en side? Hvordan tenker du å lage det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juni 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 hm... buss skur eller telfon kiosker... di har mye bra plexi glass i seg. men da må du gjerne leve med litt "tagging" på glassene da... Plexi er vel svin dyrt om du skal ha 10 mm tykk. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildjr Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 ser du er fra ålgård....stikk nedom crisma plast i bekkefaret i stavanger. de hjelper deg garantert.....har flere ganger henta plexi plater der nede til gamle bilstereo prosjekter...du får sikkert billig kapp av dem ;) Siter --------------------------- 1993 Bmw 320i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by arildjr ser du er fra ålgård....stikk nedom crisma plast i bekkefaret i stavanger. de hjelper deg garantert.....har flere ganger henta plexi plater der nede til gamle bilstereo prosjekter...du får sikkert billig kapp av dem ;) Det var DaButcher som trengte plexiglass billig da. Trenger ikke noe plexi til bilstereo jeg (enda..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg