cleanvw Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 som topic sier noen som vet åssen man senker en caddy bak? tenker på de med blafjører.. kommer til å hente meg en caddy nå som jeg tenker å kjøre litt ratlook på:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 På den nye typen slik jeg har så flytter man akslingen over fjæra og setter på nye lenke armer i enden av blad fjæra (er også der man kan regulere høyden) I mitt KW sett følger ting med for å bytte alt på innfestin gen på Akslingen, tror faktisk det er noenlunde det samme på de gamle, mener Supersport har just. senk til gammel typen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 På den nye typen slik jeg har så flytter man akslingen over fjæra og setter på nye lenke armer i enden av blad fjæra(er også der man kan regulere høyden) I mitt KW sett følger ting med for å bytte alt på innfestin gen på Akslingen, tror faktisk det er noenlunde det samme på de gamle, mener Supersport har just. senk til gammel typen okej.. prøve å få den så lav som mulig i grunn.. å få til noe som ingen andre har på caddy! :thumb Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 haha.... du gir deg ikke du !! :S dieselpurka!:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg