tohola Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg skal lakkere et par dører på en Omega B og lurer på hvordan listene midt nedpå døra er festa? Er dem klipset eller limt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Jeg skal lakkere et par dører på en Omega B og lurer på hvordan listene midt nedpå døra er festa? Er dem klipset eller limt? De er klistret og to klips,Vis du skal prøve og ta de av hele, kan du glemme det, bare og kjøpe nye og lakkere de og feste dem. listene ligger på opel fra kr 600 pr. stykk Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Kommer du ikke til de klipsa fra baksiden? Og klisteret kan du jo kanskje varme opp forsiktig..? Jeg har ingen peiling.. slenger bare inn noen ideer!:D Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 nei var en god ide. men men har ikke prøvd det.jo du kommer til to klipsa inni døra.men limet som sitter på limet er sterkt mutherfucker hehe dessuten sitter gummilista i en alu list inni gummilista og hmmm riv av og kjøp ny.eller masker godt Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Jeg demonterte ei list på ei Vectra A dør, det var en liten times arbeid å få bort alt limet. Og lista var helt rasert da jeg var ferdig med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 ja det skjer det samme med listene på omega b Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Har snart bytta alle listene på min kjære, så veit egentlig alt om det. varmepistol var den beste investeringen hittil ang. limet. Og som Omegamannen sier, bare å glemme å få de av pent. Klipsa sørget for det hos meg... Med varmepistol så tok det 15min med gnikking å få vekk restene på døra. Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 jeg har fjernet alle listene mine:( du skulle kjøpt deg en slik gummi fjerner på biltema slik brukte jeg var veldig bra.kosta 39kr ell noe. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Jeg demonterte ei list på ei Vectra A dør, det var en liten times arbeid å få bort alt limet. Og lista var helt rasert da jeg var ferdig med den. Og det er uten klips...! hehe... Omegalistene er fæle... Egentlig ganske dårlig holdbarhet på dem å... Eller hva Omeagamannen??? Selve lista detter lett av aluholderen.... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 selve lista detter lett ut av alu holdern jepp :) hehePs det er klips på omega b tro meg! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Konklusjon: 2 store klips å masse 2 sidig tape. Måtte av med ene lista da jeg lakkerte, ble ikke helt seg selv etter demonteringen, men fikk lurt det til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Fikk du tilbake den gamle lista på den hehe kan ikke ha blitt pent :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Den bar litt preg av det ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaGT Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Har ei list bak som har begynt å løsne. Hva er bra å lime lister med? Siter Opel Insignia 4x4 BMW E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg