Margarus Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hei jeg har ikke tid eller penger til å skaffe ny skjerm. http://img518.imageshack.us/img518/9884/pict19200fq.th.jpg det hullet der er på den høyre skjermen min. ser litt brutalt ut si det er vott og nå da. men vis jeg går laus me negerkusa på drillen og pusser vekk chipsen får det blankt på fram og baksida av skjermen. så bruker jeg stålplast..maler på legger den duken over maler videre til det blir bra. så pusser jeg dette ned slik at det er plant og klar til primer. har dere tro på dette? har ikke tilgang til sveise apparat og tror dette er en velsågod løsning. ? stålplasten kjøper jeg på mekonomen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Det funker det, siden det hull burde du nok prøve å kappe ut å låne deg et sveise apparat. Men er det ikke så viktig hvor bra det blir kan du jo bruke stålplast, men det er siste utvei i mine øyne. Når du har slipt ned/vekk alt rusta må du bruke et stoff og behandle område som er bart stål, med et rustmiddel. Brunox er foreksempel bra, det hindere at rusta kommer tilbake. Deretter kan du sparkle, slipe, grunne og lakke. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 denne hjalp meg litt også ;) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 jeg har "rust eter" vis det var du du mente med rustbehandling. planen min er å følge stålplastens bruksanvisning. det var vist å slipe til bart metal å male på med stålplast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 bumpp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Hva nå? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 er bare ute etter andres erfaringer ? gjerne bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg