KadettC_76 Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Halloen, jeg har en 91mod 1.8 golf som har et lite problem. Kjøpte den nettop, men etter ei uke er den ikke helt stabil på tomgang, ser det er montert greenfilter i orginalboksen, gikk over den en dag og merka meg at det ikke var kobla til ledninger på Luftmengdemåleren? ska d ikke være noen ledninger dit da.. er jo tilkoblingspunkt på den? men finner ingen ledninger til over så.. :S Det andre problemet er at oljelampa inne i dashen blinker og det piper samtidig.. men når jeg ruser over 2500rpm går det over.. er nok olje! Nå for tiden står bilen og jager fra 500rpm til 2500rpm hele tiden, opp og ned.. Noen som har noen ideer om typiske feil på golf eller ? Sliter litt med detta, er igrunnen ikke helt golf fanatiker så vet ikke en dritt om disse bilene :) HJELP Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg