ford'n Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Hei! Noen som har veldig lyst til å lakere den ene felgen min? Har tengt på hvit eller svart(åpen for andre forslag). prøvde begge deler i PS selv. Svarte ble greit nok (håper noen klarer bedre?) å hvitt ble bare latterlig. org: min supermod: :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strandbakk Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 sånn Siter Audi 100 tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 takk takk! får ikke bestemt meg ass. heller mest mot svart men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 ta heller mørkere grå... nesten svart.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg