RayBay Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Hei hei... Skal legge opp ny ledning til sigarettantenneren og lurer på hvor mange kvadrat strømkabelen må være? Mvh Kjetil Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 er jo ferdig kabel da! jeg har jo liggende! med kontakter Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 bruk en 4kvadrat kabel du! holder i massevis :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Reset: Hadde ikke spørt hvis jeg hadde hatt en liggende :p Housey: Takker ;) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Trenger ikke mer enn 2.5 kvadrat. Sig. tenner sikringen er vel ikke på mer enn 15A? Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Okey, men legger opp 4 kvadrat bare for å være sikker jeg ;) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg