buskmann Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Bilen min skal egentlig EU-godkjennes i løpet av mars. Hva skjer om jeg ikke rekker å gjøre det før i begynnelsen av april? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Bilen min skal egentlig EU-godkjennes i løpet av mars. Hva skjer om jeg ikke rekker å gjøre det før i begynnelsen av april? får som regel en måneds utsettelse... så avskiltingsbegjær.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Du har ut april uten å gjøre noe. Du får et purrebrev i begynnelsen av april med varsel om avskiltningsbegjæring, og dette begjæret trer i kraft i mai. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg