oysteinp Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Fikk litt avslag på lakk fordi det var en kompis som lakka!! Men det blir ikke så billig for det.. Jeg måtte ut med nærmere 25000. pga skifting av hjulbuer bak, og fordi det er 3 sjikt lakk... Og ganske mye bulker og dype riper... Men det er og anbefale, bilen blir jo som "ny"!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Fint Lakk valg på Felg og bil. :)Selv hadde jeg hadde jeg kansje tatt sorte felger på en orange bil liksom.tror det hadde blitt litt grommere.litt mere urbant. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Meget stilig bil! Du har ikke tenkt å sette på en frekk liten takspoiler da? :D Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg