oysteinp Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Jeg kjøpte en 94 mod Honda civic.. Fikk den lakker om i oransje pelemor.. Har kjøpt/bestillt: - hvite instumenter -senke sett 40mm -styling (front lippe, sideskørt og bak lippe) -17" felger Dette skal jeg kjøpe/gjøre innen april: - tonning av ruter -effekanlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinp Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Her er noen bilder av bilen.. [/img] [/img] [/img] Slik ser den ut nå, når stylingen er tatt på blir det litt bedre! [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinp Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Vurderer også og gjøre noe med motoren men er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre.. har sett på turbo, men jeg vil egentlig ha noe som holder over tid! Har ingen stor efaring med dette, så det kan være det blir motor bytte i stedet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Blir ein feit Civic detta. Men du skulle hatt org fargen, eg likte ikkje oransjen pelemor noko særligt. :op Men lykke til med bilen i framtia. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinp Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Fargen er litt sær, men jeg tror det blir bedre når den er helt ferdig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Ja, eg har tru på at Civice'n din kan bli mykje betre når den er heilt ferdig. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herakles Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Syntes fargen var kul jeg. Litt senk og felger så blir dette meget bra :) Stå på :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Liker fargen jeg :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinp Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Takk for alle komentarene, kommer med oppdatering etterhvert som det skjer noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinp Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Her er noen bilder når jeg har fått felgene på!! Syntes den ble dritt bra med hvite felger!! Men det er det sikkert delte meninger om!![/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Når var de bildene tatt? I fjor sommer? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinp Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Venter fremdeles på styling men har fått installert noen nye instumenter!![/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinp Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Tok bildene i dag, er ikke så mye snø i bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Tok bildene i dag, er ikke så mye snø i bergen. Woow! Kanskje jeg skal utvandre? Felgene så veldig fine ut, forresten! Passet bilen veldig godt! Enten sånne, felger med sort senter og chrome kant, eller gunmetal felger! Godt valg! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysteinp Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Takker for det... De passet mye bedre en jeg trodde de skulle, så jeg er kjempe fornøyd!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg