CorraDon Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Seriøst Asim, skal du innover? Ta ølen etterpå, så er det kolonne fra holt;) hehe... Et par andre av gutta som skal bli med og... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Seriøst Asim, skal du innover? Ta ølen etterpå, så er det kolonne fra holt;) hehe... Et par andre av gutta som skal bli med og... Vurderer å ta med bilen ja... Gjør den klar ikveld.... Vi får se hvor sent det blir på fredag.... Faen jeg er så tørst om dagen.. sommer og sol... hage... grilling... damn! Kan livet bli bedre?? I think not:D Når skal dere nedover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Vurderer å ta med bilen ja... Gjør den klar ikveld.... Vi får se hvor sent det blir på fredag.... Faen jeg er så tørst om dagen.. sommer og sol... hage... grilling... damn! Kan livet bli bedre?? I think not:D Når skal dere nedover? Hehe, tro meg, vet hvordan det er... Sommer, sol og øl, da er livet herlig asså. Tror vi reiser i 9 - 10 tiden på morningen en gang... Kan ringe på deg etterpå jeg, så finner vi ut av noe;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Høres bra ut. Ska visst bli sommer og sol på lørdag også. Hvis dere tar med bilene så vær er der innen 11 iallefall. Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Nå er det ikke lenge igjen. Har fått tak i en Amerikansk hiphop artist som heter Ty-Chee. Han er på tur gjennom Europa så han sa han skulle komme og gjøre non låter. Han er veldig flink så det blir nok et kult show. Setter opp scenen nå, og en BBQ for de som blir sultne imårra. Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTE Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Stiller nok med kamera og gjør en treffrapport til nettsidene våre fra treffet, så jeg håper alt som kan rulle og gå av fete biler møter opp! :) Siter GATEBIL.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EriC Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Satt opp bilder på http://www.bilstyling.net/innercitymeet/ Siter WWW.BILSTYLING.NET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg