blade Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Ypperlig ungdomsbil til salgs! EU-Godkjent til Mai 2007. Ok i lakken, noko stiv/sliten clutch. Er i daglig drift. Går godt og meget rå lyd i Simons potta. ( lyddemper medfølger ) Den har Dietrich RS2 Frontfanger, 15'' PCW felger, sota ruter, Hood Scoop, alu. gulvplater, Liugi racingratt og girkule, rallypedaler, turteller, vacum måler, hvitt instrumentpanel med rødt lys, stereo, Simons 4'' potte, Cobra understell, Gti-stoler osv. Får med originalt understell, originalt ratt og S/V hjul. Sparker rimelig greit fra seg da den har 1,6 litr motor på 85HK og veier 990kg. Bilder : http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=1284346 http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=1284347 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjusr Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 er du heldig kan du kanskje få 15 000. dette er en gammel bil som er rimelig oppråna. men jeg tviler på du får noe ekstra for det du har lagt i den. men bilen er jo god som gull i mange år til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blade Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Nylig lakkert og stylet. Eid av ungdom i 1år. Ikke mye opprånet enda nei. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjusr Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 beklager hvis du føler deg støtt av det jeg skrev, med oppråna. men jeg mener at en bil er det nå det er lakkeret mye saker og ting i bilen, det er styling på den, sportsratt, sota vinduer osv. jeg mente ikke at det var negativt, men tror ikke du får noe mer penger enn vanlig for den bilen selv om du har kostet på den endel penger. men må jo legge til at det er jo et pluss at den er nylakka. og fargen var jo pen på den bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 var det ikke denne som var smurt inn i bengalakk? synes å huske å ha lest det en plass.. Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blade Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Du har rett i det torjusr , men er sikkert flere ungdommer som vil ha den i og med at den ser bedre ut enn ein original corolla. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 skal du selge? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blade Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 skal du selge? Ikke før om 1 år eller 2. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blade Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Noen flere tips? ang. interiør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 spør en gang til jeg.. er det vanlig lakk eller benga? det har jo en go del å si for prisen da.. Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habben Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Er ikke dette et kjøp og salg forum?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blade Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 spør en gang til jeg.. er det vanlig lakk eller benga? det har jo en go del å si for prisen da.. Det vet jeg ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blade Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Nå lagt ut for salg! Kom med bud visst noen er interesserte! einar_litlaboe@hotmail.com er mailen og msn adressen, eller send pm for mobilnummer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg