G60 Racing Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Jeg har T3 med minste turbin huset som var produsert for og få tidlig ladetrykk men skal bytte til GT2860RS i vinter... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Turbo_FB:hva slags turbo har du,og hva skjedde med vannavkjølinga di? har vannavkjølt jeg å.(ble nervøs) Når vannet forsvinner og det ikke er toppakning eller lekasje så er det nok turboen som er tørst. Er ikke noe farlig å koble vekk. Er bare en ekstra sikkerhet for de som slår av motoren rett etter kjøring. Om du lar den stå å gå litt etterpå så trenger du ikke vann kjøling. Jeg har T3 med minste turbin huset som var produsert for og få tidlig ladetrykk men skal bytte til GT2860RS i vinter... Minste t3 huset er jo 0.32 AR så det kunne jeg tenkt meg å lånt/kjøpt av deg for å teste litt :) Kan fikse deg en billig GT turbo som takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg