LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 har en her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Gul kork? eller turbo? jeg har ikke peiling på noe av forgasser greier! så hadde vært fint om jeg hadde fått kunna kjøpt en ferdig turbo forgasser! :P hehe Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 gulkork har jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 ok! jeg har hørt at det kun kan brukes TURBO forgasser jeg! ikke vet jeg, er det absolutt ingen som har en til salgs da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Ja, sjekk litt på turboperformnaceclub.com og svenska volvo 240 klubben . se , og blocket.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 har sjekka blocket.se.. Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 "Turbo-gasser"? Volvo sine "turbo-gassere" er jo an standard gasser, med annen nål/dyse. Dellorto DHLA som er konfigurert for trykk er et meget godt alternativ. 2x40 f.eks burde vel mate en 2.3l gaske så effektivt. Samme gassere som er brukt f.eks på Lotus Espirit Turbo. Finnes å få kjøpt både nytt og brukt, til en ok pris. Ellers så er det som nevnt tidligere i tråden en hel del volvo-gassere til salgs rundt om kring. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Tåler orginale forgassere Trykk da? trykk kammer? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Nei ikke noe spesielt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Er det so lurt og bruke det da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 dooh.. er jo hele poenget ute:P jeg skal jo kjøre med turbo, dvs trykk! :S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Ja så kjøp deg trykkgasser da.. Er da ikke så vannskelig og finne.. fant en seinest i stad... Men det var helt turbo kit. PÅ BLOCKET som du ikke fant noe på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 skal ikke ha ett helt turbo kit.. jeg har sendt mail på han og spurt om han solgte forgasseren aleine.. men har ikke fått svar! er ikke bare og bare og finne en turbo gasser trur jeg Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Er ikke all verden heller! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg