MSpeed Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Skulle flytte bilen over på en større bukk idag for å ta forstillingskontroll, men jæveln ville ikke starte.. det eneste som skjedde når jeg dro om nøkkeln var at turtelleren gikk til 7000rpm og gikk ned igjen. Skrudde jeg på varmen til bakruta så skrudde jeg på lyset i dashbordet.. vanlige lysbrytern funket ikke. skjønner ingenting her. Frontlysene og sånt funker. kom ikke en eneste lyd når jeg dro om nøkkelen. Målte også på batteriet og det var 9.4v og etter et par min var den 7.4v. tok også av polene og målte, da var den 10v. Kan det være batteriet eller sikringsboksen?? har hatt problemer med sikringsboksen før. vindusviskerene funket ikke og måtte jumpe fra en annen sikring. har jeg kortsluttet noe når jeg gjorde det? trenger hjelp her! bilen skal forhåpentligvis flyttes til en annen garasje snart også! Trenger alt hjelp jeg kan få, så har dere et tips så sleng det ut! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Prøvd med et annet batteri da? 10v er jo veldig lite! Det er hvertfall en grunn til ikke å starte. Men kan jo være noe som trekker nok strøm til at volten går ned. Men da burde sikringer ha gått... hmm... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Kan være så enkelt som batteriet, men er bare så rart at turtellern går rett opp til 7000rpm før den faller igjen. og at jeg skrur på lyset i dashbordet med bakrute varmer knappen. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hmm.. starter motoren da? eller er det kun turtelleren som rører på seg uten at motoren gir lyd fra seg? bakrute varmer knappen skrur på lyset høres egentlig bare veldig rart ut! ;) hehe... Prøv å ringe en vw forhandler evt. dra innom. Noe sier meg at de har skrudd på golf 2 en gang eller to! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiamantsvartE30 Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 typisk golf.. Det er overledning et sted og det tømmer batteriet. du må gå over hele ledningsnettet med multimeter om det ikke bare er batteriet. og når du har fiksa det, får du det du kan i vrakpant og selger dritten. :) Siter Org 90A 14,4v reg + Stinger SP1000 Pioneer DEH77mp :-) Velocity VR450 2x150w + Phonocar Mono 1x1200w Seas Lotus Performance + DY 9410 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 typisk golf? har aldri opplevd dette før! aldri hørt om det, derfor vil jeg ikke si at det er noen typisk feil dette der! å komme med slike elendige uttalelser at "selg dritten" er helt unødvendig! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Enig der! man kan ikke gi seg selvom man har motgang. Skal få sjekekt opp batteriet og sikringsboksen imorra. finner jeg ikke ut av hva det er så får jeg taue bilen til en garasje jeg skal leie og fikse det der.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 typisk golf.. Det er overledning et sted og det tømmer batteriet. du må gå over hele ledningsnettet med multimeter om det ikke bare er batteriet. og når du har fiksa det, får du det du kan i vrakpant og selger dritten. :) Er nok kanskje noe av det dummeste jeg har hørt :) Skal få sjekekt opp batteriet og sikringsboksen imorra. finner jeg ikke ut av hva det er så får jeg taue bilen til en garasje jeg skal leie og fikse det der.. Høres bra ut! Hvor gammelt er batteriet som sitter der? Hvor har du forresten fått tak i garasje? Fint det løste seg :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Har ikke peiling på hvor gammelt det er.. satt på når jeg kjøpte bilen.. garasje plass i sandvika;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 garasje plass i sandvika;) Så hyggelig! Nå er det jeg som trenger litt plass :( Når kommer bilen på veien da? Sorry OT.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Så hyggelig! Nå er det jeg som trenger litt plass :(Når kommer bilen på veien da? Sorry OT.. Så fort som mulig. Håper på å klare rundt sommerferien men tviler på det. Skal hvertfall være ferdig før bursdagen min i september Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Prøv med et nytt batteri og sjekk at det ikke går strøm når alt er avslått. ( koble et ampere meter i mellom batteriet og klemmen ) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Sjekk om du har noen løse jordingskabler. Remster og jeg fikk erfare hvor lite som skal til før alt av elektronikk går helt bananas. Da kom feilen av en liten jordingskabel til blokka/toppen. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Skal prøve alt dette ja. tusen takk. Batteriet står og lader nå, håper det kan ha noe med det selvom jeg tviler Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg har hatt problem med at 2 forskjellige jordingsledninger har vørt løse. Disse satt like ved innsuget. Da gikk turtelleren i hytt og pine og alt lys i bilen blinket vilt. Bare et lite forslag på hva det kan være. Trenger ikke å være store saken, selv om det virker sånn fant jeg ut;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg