Stingah Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hei Jeg skal plastsveise noe på fangerne. Hvilken type plast er frontfanger, leppe, bakfanger og skjørtet? alt er orginalt Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Det skal stå på baksiden av plastdelene. PE eller PP, husker ikke helt. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 tror det er TT jeg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 golf-vr5: hadde du kunnet sjekket dette for meg? Du har vel fangerne av om jeg ikke husker helt feil :) Hele vitsen var at jeg ikke skulle behøve å skru dem av for å finne det ut da... :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 hehe..var det ikke TT??vel,nå har jeg ikke bilen der jeg er nå.står i garasje ett annet sted,og dit skal jeg desverre ikke før om 2 uker...men hva med top gun??han kanskje vet det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beetleberta:) Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 mener det er pe,slik som autotune sa=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beetleberta:) Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 eller var det pp??hmmm=)hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beetleberta:) Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 eller gp eller cp??hehe..hæææææææææææ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 det er pp+epdm for å være helt eksakt :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Morroklumper!!! Det er PP, altså polypropylene. Skal dere ha det inn med teskje, eller balltre? Hehehheee...eh Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 hehe=) =)gjerne med ett stk balltre=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Ok.. pp it is :) takker Skal stikke på huggern å hente no plast og starte å skjære :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg