Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'bredde'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • vBCms Comments
  • Artikkeldiskusjon
  • Diskusjonsforum Bil
    • Teknisk
    • Elektronikk
    • Bilpleie
    • Bilsport
    • Felg og dekk
    • Hobby, photoshop og spill
    • Juridisk
    • Lakk og Karosseri
    • Bobil og camping
    • Elbil
    • Veteranbil
    • Bilder og videoer av biler
    • Prosjektforum
    • Biltreff/aktiviteter
    • Annet bilrelatert
    • Off topic
    • Ris & Ros, forandringer, forslag og litt foruminfo
  • Bilmerker
    • Sportsbiler
    • Amcar - amerikanske bilmerker
    • Audi
    • Alfa Romeo
    • BMW
    • Citroën
    • Daihatsu
    • Fiat
    • Ford
    • Honda
    • Lastebiler
    • Hyundai
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lada
    • Land Rover
    • Lancia
    • Lexus
    • Mazda
    • Mercedes
    • Mini
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Renault
    • Saab
    • Seat
    • Skoda
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tesla
    • Toyota
    • VW
    • Volvo
    • Øvrige bilmerker
    • Mitsubishi
  • Kjøp og Salg

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


AIM


MSN


Website URL


ICQ


Yahoo


Skype


Bosted


Location


Interests


Rank


Interesser


Modell (eks S4)


Biltype (eks Audi)


Årsmodell (eks 1995)


Yrke eller sivil status


Motor (eks 1.6)


Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)


Fylke

Found 4 results

  1. Jeg er på jakt etter breddeskjermer og felger til boblen min. Er det noen som har noen liggende eller har forslag om sider jeg kan besøke? Hadde vært kjekt med noen tips om hvor mye den bør breddes og hvilke felger som vil ta seg godt ut på den. Er veldig takknemlig for all hjelp jeg kan få :) Fant et godt eksempel på en VW-klubb side: http://www.agdervwklubb.com/forum/index.php?topic=126.0
  2. Jeg har sansen for mange eldre biler som hot rods, de er bygd på amerikanske ting, men jeg vil prøve noe nytt. Å bygge på noe tysk. Så hva er reglene for å endre dekkdimensjoner for eksempel fra 17" til 35", Gjør bilen bredere og endre slikt som skjermer og front parti. Mvh Grævlingen
  3. Hei, har en mitsubishi galant 1989 mod. 2L GLSi sedan, å nye felger skal på! I forbinnelse med det lurte jeg på noe ang. Innpress og bredde få felgen. Min orginale innpress er E30, vet man har låv å forandre +/- 7mm, men vil dette tilsi at jeg kan velge i felger men innpress E23 - E37? Eller har het misforstått noe..xp Bredden på org. Felgene er 7" men hvordan er det mtp. Loven å øke bredden til 8"? Var tenkt å gå fra 14" - 17" felger. Takker for alle svar å innspill!:-)
  4. Her er det n00b faktor deluxe, er inne på ett nytt felt for meg så jeg må spørre å grave litt med dere som kan detta;) Hva er den breieste felgen man kan ha på en senka golf 4(Justerbart)? tenker på å kjøpe meg keskin kt1 felger og ville hatt de i dimensjonen 17x8,5 ET35 forran og 17X10 ET30 bak, går dette eller har dere noen tips eller to om hva som kan passe?;) Har ikke lyst til å begynne å valse og modifisere der for å få de til å passe heller...
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy