Gå til innhold

max-cargo

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om max-cargo

  • Bursdag 06/22/1972

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    620 Ti
  • Biltype (eks Audi)
    Rover
  • Årsmodell (eks 1995)
    1998
  • Motor (eks 1.6)
    2.0
  • Fylke
    Akershus

Contact Methods

  • Bosted
    Son

max-cargo's Achievements

  1. Du har mest sansynlig helt rett.. Skiftet toppakning men fant underveis ingen tegn på den gamle pakningen som indikerer at den var defekt. Derimot var lokket til ekspansjonstanken lekk....som førte til at du får en "koking" pga overtrykket slapp ut. etter skiftet er motoren svak ved lave turtall...håper det er feks bensinfilter eller annet lettvint..
  2. Etter at den kokte friskt stoppet jeg, kjølte den ned, fyllte opp med vann og fikk grei temp hele veien hjem...vel hjemme kjørte jeg litt hardt og merket at ikke alle hestene var med. Da kom også tempraturen igjen og det begynte å koke. Oljen ser fin ut og vannet ser fint ut. Viften går... nå også en stund etter jeg har stoppet motoren... skal teste kompresjonen i morgen og er redd det er toppakningen...håper fortsatt det ikke er sprekk i toppen..
  3. Har hatt min 620 Ti i 7 år uten NOE problemer... men banket i bordet for sent.. I går kokte den, sjekket termostaten i dag. Den var OK, så... noen som har noen idèer? Kan det være vannpumpen, eller har toppakningen tatt kvelden? Også hørt rykter om at det kan være tett radiator... anyone???
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår