Gå til innhold

Robart

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Robart

  • Bursdag 03/27/1981

Contact Methods

  • Bosted
    Sandnes

Robart's Achievements

  1. Dokumentasjon fra Sverge må vurderes når kjøretøyet fremvises til kontroll. Fabrikanten må si noe om bilen tåler endringene,. Krav om dokumentasjon For kjøretøy som repareres/ombygges/oppbygges slik at vitale deler på kjøretøyet - ramme, karosseri, bremser, lysutstyr, styring, motor, fjærer, støtdempere, felger, dekk osv. - avviker fra den utførelsen som er foreskrevet eller tillatt av kjøretøyfabrikanten og/eller fra den utførelse som kjøretøyet hadde ved første gangs registrering i riket, skal det fremlegges dokumentasjon fra kjøretøyfabrikanten eller fra kompetent, uavhengig laboratorium for at de benyttede deler er egnet og at kjøretøyet etter reparasjonen/ombyggingen/oppbyggingen har tilfredsstillende kjøreegenskaper og vil tåle de påkjenninger det kan regnes med å bli utsatt for. Slik dokumentasjon som nevnt i første ledd, kreves ikke dersom kjøretøyet på de aktuelle punkter med rimelighet kan kontrolleres av regionvegkontoret. Dette er svaret jeg fikk av biltilsynet...virka noe rart syns jeg? må jeg vise bilen som om jeg hadde bygd den selv?
  2. det er jo en veteran så blir forhåpentligvis ikje så mye i avgifter...ca 10000 kan det se ut som...
  3. http://www.blocket.se/stockholm/Volvo_142_TIC__Skattebefriad__21830134.htm?ca=20&w=3 er det mulig å få skilt på denne i norge uten alt for store problemer? og evt andre ting som er å sette fingeren på på dette bygget? 142 med turbo har vært min store drøm i årevis...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår