Gå til innhold

roadster2006

Bruker
  • Innholdsteller

    24
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om roadster2006

  • Bursdag 01/01/1985

Contact Methods

  • Bosted
    trondheim

roadster2006's Achievements

  1. helt ny radiator selges 2000,- og brukt ac cooler 400,- ta kontakt 95107383 eller stian@e-prod.no
  2. selger pluggledninger til 8`r mercedes 500sl helt nye i pakke 2000,- ta kontakt på 95107383 eller mail stian@e-prod.no
  3. kan nevne at det blir ca 1000pr pers i måneden ink strøm
  4. verkstedplass/garage ledig for flere 2,5mil sør for trondheim løftebukk etc fine lyse lokaler ta kontakt her på bilforumet eller mail: stian@e-prod.no
  5. sprek er den men er nok masse annet som er sprekere.. men artig me dump å sånn er det.. hvis man leser det jeg har skrevet så ser man tydelig at det var akkurat dumpen som var problemet, jeg spurte om hva man kunne gjøre for å kunne kjøre med dump dette er så typisk bilforumet.. masse kvervilanter som ikke skal gjøre annet enn å kvervilere
  6. :driving :driving :driving :driving :driving :driving :driving :driving :driving :driving :driving :driving :driving :driving såklart var det da det som var feilen! har ikke antydet annet heller... men skal ha dump å alt er mulig til det motsatte er bevist. å i dag fikk jeg dumpen som skulle fungere å vet du hva? den funket! gjelder å finne den som passer med hensyn til trykk og det spesielle vakumet audien har! å når jeg spør om hvordan man kan få fikset slik at bilen fungerer med dump så synes jeg ikke at det å si at man må ta bort dumpen er ett veldig bra tips.. altfor enkel løsning :driving :driving :driving :driving :driving :driving :driving :driving :driving :driving
  7. nææææææi jeg skal ha dump så det så så nå har jeg snakket med estuning og ny dump som fungerer riktig på denne bilen er på vei! hahaha:driving
  8. hmm hva kan jeg gjøre for å fortsatt ha ventilen men ikke ha problemet med at motor dør ut etter utblåsing
  9. da var det verste fikset en løs dyse førte til masse falskluft ved pådrag pluss muligens ett par andre luftslanger som var litt løse dump fungerer nå men motoren har en tendens til å dø ut etter pysting hva kan gjøres her? har en forgedump
  10. bensinfilter ble skiftet i høst, alle tenningsdeler er også relativt nye. hvor ligger denne tomgangsbryteren? husk at den også henger igjen på 4000 omdreininger. må gi pedalen ett nykk for at turtallet skal slippe
  11. på tomgang går den egentlig fint er når det kommer turbotrykk at det virkelig blir trøbbel,, kjører jeg slik at jeg holder meg under 3k omdreininger så går alt bra.. kommer jeg over så henger gassen seg også videre
  12. koblet fra vakumet på dumpen nå men problemet er der enda
  13. har fått trøbbel me 10v`n min ligger litt ujevnt på turtall men det er egentlig ikke noe problem problemet er at den ikke drar så bra som før den stangnerer på 5000 omdreininger, virker som om den plutselig får feil blanding og etter jeg har vært oppi 5k omdreininger så henger den igjen på 4k før jeg gir den ett trykk på pedalen slik at den slipper. rykker litt også på vei oppover i turtall når den kjøres. kan også nevne at jeg skifta bensintank og prøvd å montert dump. var etter dette at den begynte å oppføre seg rart.. men kan det være bensinpumpe? og hva kan skje når dump monteres på en slik en?
  14. har trøbbel på min 200 10vt quattro.. lysbryteren rundt rattet klikker, har skiftet den hele en gang til en splitter ny en for en måned siden men i dag klikka den nye også er slik at jeg ikke får kjørelys eller langlys.. bare park. men får langlys når jeg holder inn lyshornet, hva kan dette være? enda en dårlig bryter eller har det kanskje en annen grunn? håper på god hjelp
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår