Gå til innhold

GATEBILmag

Bruker
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om GATEBILmag

  • Bursdag 12/11/1975

Contact Methods

  • Bosted
    bergen

GATEBILmag's Achievements

  1. Selges en meget pen Ford Mondeo v6 2,5 Ghia med minimalt med rust, skinninteriør, manuell, 18" sommer og originale vinterhjul. Noe plukk med den, elektrisk dårlige kontakter, mye utstyr. Ryker hvitt og bruker vann, toppakning sikkert gått, kan fikses før salg eller selges til en bra pris hvis du vil bytte selv. (25 000 ca hvis jeg skal fikse det, 15000 hvis du vil gjøre det selv. 1400 kroner for begge pakninger) EU godkjent nylig, senket, understellsbehandlet og relativt ny lakk. 900 80 216 Ta kontakt for bilder.
  2. Hei! Har noe problemer med min Mondeo 2,5 V6 GHIA 24v. ABS og antispin lyser konstant, men fungerer ikke? Høyre hovedlykt virker kun på kjørelys(eller dvs nærlys er ikke der, lyser kun ett svakt lys), og langlys. Har byttet lykt, men ble ikke bedre? Vifteapparat slår seg av, men kommer på igjen ved å "bevege" på sikringsboksen under dashbord? I tillegg mistenker jeg at tomgangsregulator er gåen, for den er treig med a "sleppe ned" turtallet feks ved girskift. Noen ganger øker den turtallet litt når man clutcher ut for girskifte. Ingen problemer på tomgang. Synes også den noen ganger ikke går så "godt" som den burde? Er det noe Ford-genier her som har tips til feilsøking eller løsninger på dette mon tro? Mottas med takk! Er forresten en MKII
  3. Eh? Vel siden arbeidsplassen min er i gatebil magazine, så blir det både på vegne av flere som er involvert i gatebil/miljøet som har stor sans for slikt som dette, og meg selv ja. Var det svar nok til deg? :thanks
  4. Kom ikke S i 1988?? Uansett, et fint stykke bil det der!:-)
  5. Innom for å påpeke at selv om du ikke kjører så mye på gate med denne, eller det er ikke der den trives best, så er vi i gatebilmiljøet opptatt av disse type biler også! Rå bil du har der!
  6. Alle bilene står der, uten Lotus Exig'en.
  7. Bra du fikk deg en fin skoletur:-) Vi var ute og gjorde en fotoshoot med Ferdinand Motor i dag, som stilte med disse bilene.
  8. Har bilder, kan maile noen til deg. Passformen er helt ypperlig. Uten tvil. Det som blei verre var å tilpasse breddingen som skulle komme utenpå GT breddingen igjen, for den var ment å stå på en orginal 944. Men de er et veldig bra firma, som også har en "europeisk" forhandler i Nederland tror eg. RNR-porscheparts? Vet ikke hva bredde jeg kommer til kjøre på felger, men den er som nevnt blitt 19cm bredere enn en 944 på hver side. Så det blir nok spacere med i bildet. Er for dyrt og vanskelig å finne felger som passer boltsirkel med bredde på 15 tommer:-) Send meg en mail på kaj.gatebil@aller.no så kan jeg sende deg noen bilder av GT-Racing breddingen.
  9. Er ikke så veldig opptatt av bredden på dekkene, men heller på felger, og den perfekte bredden i forhold til felg. Jo bredere dekk på samme felg, jo mer ballong, ergo mer juballong "handling". Men med bredderene mine, blir det nok ekstrembredde. Du får masse masse til 944 hos GT-racing. Min 944 er en GT-racing med widebody kitet. Men det er kommet endel bredding i tillegg til det på min, for å gjøre den unik. Men den standard breddingen som står på min i utgangspunktet finner du hos gt-racing. Den bredder endel cm mer enn standard 944. Og ser egentlig lik ut som org, bare breiere.
  10. Til deg som lurer på om det er noe å statse på, disse 944'ene til Porsche. Ja. Uten tvil. Det er en av Verdens mest undevurderte biler. Den gir deg gjerne ikke nakkeskader med 163 hester, men den har uovertruffen veiholdning og kjøreegenskaper. Styling finnes i massevis, selv om det ikke alltid skal like mye til for å få en 944 sylskarp i utseende. Min egen er til eksempel breddet hele 19 cm på hver side, og dette er kjøpt som "hyllevare". Det gjelder bare leite på de rette steder:-) Se opp for: Rust. Galvaniserte biler, men det gir ikke dermed garantier. Girkasser og drivaksler. Slark i disse. Oljelekkasjer o.l. De er godt "brukt " de fleste av 944. Dyre deler er det slettes heller ikke til disse. Ikke noe å lure på, kjøp deg en bra 944, og du blir en glad mann:-) Ps! Stooor forskjell på turbo og N/A motorene. Ikke tenk på det engang.- Kjøp da heller en orginal turbobil, eller turbo kasse og motor fra en skade bil. Håper det hjalp litt, Kaj GATEBIL MAGAZINE
  11. Hehehe. Litt artig å se at alle de klassiske feila dukker opp som blåbær på strå her. Ingen intensjon om mobbing, jeg synes 944 er KANON bil Gratulerer med helt rett bil-kjøp!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår