-
Innholdsteller
7,119 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Alt skrevet av Sæther Racing
-
Mercedes Benz w210 1997- Nye w211 Linselamper/xenon 6000k
emne svarte i Sæther Racing sin Sæther Racing i Mercedes
Tok meg en liten tur i måneskinnet og knipset litt bilder inni en lokal vaskehall -
Mercedes Benz w210 1997- Nye w211 Linselamper/xenon 6000k
emne svarte i Sæther Racing sin Sæther Racing i Mercedes
haha :oohh var ikke mye respons her, kansje like greit det. slapp av holt skal ikke style den, den er fin som den er :) Men ny frontlamper , linse med xenon skal den få samt nye baklamper og kansje nye grøftelys, klarglass som jeg fant :) takk skal du ha. Tror du liker denne, det gjør hvertfall jeg -
Mercedes Benz w210 1997- Nye w211 Linselamper/xenon 6000k
emne svarte i Sæther Racing sin Sæther Racing i Mercedes
Fant alt jeg skulle ha på ebay :) masse godis der :) -
Mercedes Benz w210 1997- Nye w211 Linselamper/xenon 6000k
emne svarte i Sæther Racing sin Sæther Racing i Mercedes
Hvor får jeg kjøpt slike frontlamper? med ikke sorte inni,vil ha chrom da bilen er mørk i fargen -
Kjøp meg en herlig cruiser av en bil. Kjip motor, men men dette er den ultimate cruisern! Så det gjør ingen ting E200 1997- Classic Automat,4 el vinduer,El speil, Acr, Klima , Cruise control og det andre som er standar. 0-100 : 11,3 Sek toppfart ...tja hadde den i 200km på motor veien ikke prøvd noe særlig mere, bryr meg ikke egentligt ikke så mye:pimp Planer *Nye lamper foran w211 "look" / X *Nye bak, klarglas, hvite og røde / X *Nye Skilt, og skiltplater X *skiver/klosser rundt baut X / montert foran, ikke bak *ny grill X *Ny frontfanger / *Ta rustflekker lakkere, / tatt panser og kanaler. Her er et bilde av nye cruisern min :)
-
:( savner henne "snufs"
-
Da var groomegan solgt :( opp til Protrim og hente Omega :) "gleder seg"
-
ja hva byr du, mine er brukt i halvt år, 5 av de månedene har bilen bare stått i ro. 2600kr så er di dine :)
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.